اخبار بازی

معرفی Rainbowsix: Siege و مشخص شدن تاریخ انتشار عناوین Ubisoft در کنفرانس E3

سومین کنفرانس امشب طبق معمول متعلق به شرکت فرانسوی Ubisoft بود که مراسم آن‌ها، امسال هم توسط بازیگر و کمدین معروف Aisha Tylor اجرا می‌شد.

نمایش با 5 دقیقه ابتدایی Far Cry 4 و معرفی Villain (یا یکی از villainهای) بازی شروع شد. در ادامه، نمایشی از عنوان به شدت مورد انتظار Ubisoft یعنی The Division با تریلری از پیش رندر شده حضار را شگفت زده کرد و تاریخ انتشاری در سال 2015 به خود اختصاص داد.

بعد از آن، نوبت به نمایشی In-Game ازThe Crew  رسید. Creative Director بازی Julian Garrity در روی سن گفت که تمرکز آن ها روی نشان دادن نقشه پهناور بازی است و تریلری Real Time از سفر بین شهرهای نیویورک، کوه‌های راکی، لس آنجلس و حتی میامی به نمایش درآورد. بتای بازی آماده امتحان در 23 جولای است و بازی، 11 نوامبر برای PC، Xone و PS4 عرضه خواهد شد.

 

 src=https://live.arstechnica.com/ubisofts-pre-e3-2014-press-conference/images/IMG_0125.JPG style=

 

AC: Unity نیز تاریخ انتشاری برای 28 اکتبر به خود اختصاص داد و نکته مثبت این معرفی این بود که بازی فقط برای نسل جدید در حال تهیه است و خبری از نسخه نسل قبل نیست. اما مانند رسم جدید Ubisoft در انتهای این کنفرانس نیز شاهد سورپرایز جالبی بودیم. بخش چند نفره Rainbowsix: Siege، نمایشی چند دقیقه‌ای و تاثیرگذار داشت. هرچند طبق گفته Guillemot، رییس یوبی‌سافت بازی در مرحلهPre-Alpha  قرار دارد. همچنین بازی بی شباهت به سری بازی‌های قدیمی S.W.A.T نیز نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا