اخبار بازی

معرفی God of War جدید در E3 2016

به نظر می‌رسد که باید خود را برای معرفی جدیدترین نسخه از سری «God of War» طی نمایشگاه E3 سال جاری آماده کنیم. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

مطمئنا یکی از مهم‌ترین مراجع لیک شدن اطلاعات عناوین معرفی نشده، رزومه کاری توسعه دهندگان است. در حالی که دیروز بر اساس یافته‌های سایت «Nerdleaks» در زرومه کاری بدلکار زن، خبر از در دست توسعه بودن «Shadow of Mordor 2» دادیم، امروز سایت مذکور، سه رزومه کاری دیگر را یافته است که حاوی اطلاعات جالبی هستند.

دو مورد از این روزمه‌ها نام عنوان خاصی را ذکر نکرده‌اند ولی اطلاعات جالبی را در مورد دو عنوان معرفی نشده‌ را شامل می‌شوند. (در آینده و با انتشار این اطلاعات از طرف منبع، آن‌ها را منتقل خواهیم کرد.) اما رزومه سوم به طور واضح از پروژه مرتبط با God of War سخن گفته است که بیشتر به نظر می‌رسد با تریلر سینماتیک در ارتباط باشد.

در صفحه رسمی انیماتور کهنه‌کار، آقایHarry Walton ، موردی ذکر شده است که ظاهرا ثابت می‌کند که وی نقش نظارتی بر بازی معرفی نشده‌ای دارد.

هری والتون، کارنامه پر فروغی از کار بر روی آثار سینمایی از سال 1968 و نقش در فیلم‌های چون «ترمیناتور 2» تا بازی‌های ویدئوی و نظارت بر عنوانی مانند »ندای وظیفه 2» را دارد.

 

 src=https://nerdleaks.com/wp-content/uploads/2016/03/harrywaltongodofwar-690x400.jpg style=

 

در خط اول رزومه ایشان مشاهده می‌شود که انیماتورِ شخصیت، کار خود را در سال2015  با استودیو «Brain Zoo» برای پروژه «God of War»  و برای انیمیشن سازی موجودات «Gorgon» و «Hydra» برای رویدادی ویژه، آغاز کرده است.

استودیو Brain Zoo  نیز مانند «Blur» یکی از استودیوهای مطرح ساخت تریلر برای بازی‌های ویدئویی است که سابقه ساخت نمایش ویژه برای آثاری مانند «Gears of War» را دارد.

بر طبق موراد اشاره شده ما حدس می‌زنیم که هری والتون در حال همکاری برای ساخت تریلری سینماتیک برای God of War است که موجوداتی مانند Hydra و Gorgon را شامل می‌شود و در رویدادی خاص (نمایشگاه E3 2016؟) به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است که اخیرا یکی از کاربران «NeoGaf» نیز مدعی شده بود که عنوان جدیدی از سری God of War در کنار بازی «Deep Down» از آثاری هستند که از ابتدا بر اساس سخت افزار PS4K یا PS4.5 در دست توسعه بوده‌اند.

مطمئنا در طی ماه‌های جاری بیشتر در مورد آینده این سری خواهیم شنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا