اخبار بازی

معرفی کارت گرافیک GIGABYTE GTX 1060 G1 Gaming

کارت گرافیک GTX 1060 G1 Gaming محصول میان رده گیگابایت برای گیمرهایی با سطح بودجه متوسط به شمار می رود. این کارت گرافیک در مقایسه با محصولات مشابه در نسل گذشته امکانات به مراتب بهتری ارائه می دهد و نسبت کارایی به مصرف توان آن، رشد قابل قبولی را نشان می دهد. چیپ گرافیکی GP106 انویدیا با وجود 4 میلیارد و 400 میلیون ترانزیستور، فناوری ساخت 16 نانومتری و 6 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 مجموعه قدرتمندی در سطح یک کارت میان رده ارائه می دهد. کارت گرافیک GTX 1060 که در بسیاری از بنچمارک ها و بازی ها عملکرد بهتری نسبت به GTX 980 ارائه کرده است، با مجهز شدن به خنک کننده اختصاصی WindForce 2X گیگابایت و افزایش فرکانس توسط اورکلاک کارخانه ای عملکرد بالاتری نسبت به نسخه مرجع انویدیا در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 src=/files/NVIDIA1.png /></p><p dir=RTL style= 

بایوس دوگانه کارت گرافیک GTX 1060 G1 Gaming شامل دو حالت OC و Gaming می شود که در حالت گیمینگ می توانید فرکانس پایه 1594 مگاهرتز و فرکانس بوست 1809 مگاهرتز را تجربه کنید. در صورت انتخاب بایوس OC با فرکانس پایه 1620 مگاهرتز و فرکانس بوست 1847 مواجه می شوید که در مقایسه با فرکانس پایه 1506 مگاهرتزی در نسخه مرجع انویدیا سبب تولید فریم های بیشتر می شود. خنک کننده اختصاصی WindForce 2X گیگابایت با وجود دو لوله انتقال حرارت ترکیبی با آلیاژ مس و دو عدد فن 90 میلی متری با طراحی تیغی شکل بیش از 20 درصد عملکرد بهتر در خنک سازی پردازنده گرافیکی GP106 نسبت به خنک کننده مرجع انویدیا نمایش می دهد.

 

 در کارت GTX 1060 G1 Gaming با استفاده از نرم افزار XTREME Engine قادر به انتخاب نورپردازی از میان طیف 16.8 میلیون رنگ و تنظیم سایر موارد خواهید بود. تغییر پروفایل های تعیین شده برای کارت گرافیک گیگابایت یکی از وظایف نرم افزار XTREME Engine به شمار می رود و به کاربران اجازه می دهد تا با یک کلیک از حالت گیمینگ به حالت اورکلاک منتقل شوند یا در شرایط استفاده از سیستم برای اموری مانند وبگردی، مشاهده فیلم و کار با نرم افزار های بی نیاز به پردازنده گرافیکی، حالت کم مصرف Eco را انتخاب کنند. توان مورد نیاز کارت گرافیک GIGABYTE GTX 1060 G1 Gaming توسط یک کانکتور 8 پین تامین می شود و یک LED سفید رنگ وظیفه نمایش وضعیت انتقال جریان به مدار تغذیه را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا