اخبار بازی

معرفی محصول ابتکاری Game Blaster از ASRock

شرکت Asrock یکی از 3 تولید کننده برتر مادربرد در دنیاست. این شرکت با همکاری شرکت Creative که پیشتاز ارائه محصولات دیجیتال برای PC در دنیاست، محصول جدیدی بنام Game Blaster را معرفی نموده است.

 از آنجا که بعضی بازیبازها انتظارات خیلی بیشتری از دستگاههای خود دارند، کارت Game Blaster شرکت Asrock هم ساخته شده تا از انتظارات حرفه ای ترین گیمرها هم پا را فراتر بگذارد. این کارت اولین محصولیست که با هر دو تراشه Creative 7.1 Ch HD Sound Core3D برای صدا و Broadcom Gigabit LAN برای شبکه عرضه می شود.

 src=https://tpucdn.com/img/12-02-17/asrock_game_blaster_01_thm.jpg style=

 

Creative Sound Core3D 7.1 CH HD Audio

این تراشه صدای چهار هسته ای، تجربه شنیداری دست اولی از صداها را در اختیار گیمرهای حرفه ای می گذارد و دارای امکاناتیست که به گیمرها اجازه می دهد از صداهای شفاف در بازیها لذت ببرند. فن آوریهایی مانند THX TruStudio PRO و CrystalVoice و فن آوری EAX شرکت Creative از جمله این امکانات هستند.

 src=https://tpucdn.com/img/12-02-17/asrock_game_blaster_scout_mode_01.jpg style=

 

Scout Mode

این فن آوری اختصاصی به شما امکان می دهد که صدای دشمنان را از مسافت دورتری بشنوید! و یک برتری تاکتیکی متمایز را در مبارزات در اختیار شما می گذارد.

 src=https://tpucdn.com/img/12-02-17/asrock_game_blaster_lan_01.jpg style=

Broadcom Gigabit LAN

این تراشه نه تنها روی راندمان بالا تمرکز دارد، بلکه مصرف فوق العاده پایین انرژی برای سازگاری با محیط زیست را هم تضمین می کند. با قرار گرفتن در روی Game Blaster و مادربردهای Asrock ، گیمرهای واقعی از مزیتهای پشتیبانی از دو پورت LAN بهره مند می شوند و با بکار گیری همزمان آنها می توانند از Dual Gigabit LAN با کارکرد تیمی بی دردسر و کم تاخیر لذت ببرند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا