اخبار بازی

معرفی لوازم جانبی جدید Play Station 4

شرکت Sony، از دو مورد وسایل جانبی دیگر برای کنسول نسل بعدی خود PlayStation 4 معرفی کرده است. اولین مورد، شارژر DualShock 4 است و دیگری نیز پایه ی قرار دادن PS4 می باشد. 
البته این موارد فعلا فقط برای بخش های اروپا می باشد که بترتیب با 29 و 19 یورو قابل تهیه خواهد بود. تاکنون اطلاعاتی از بخش آمریکای شمالی منتشر نشده است.

Dualshock 4 Charger :

با بکار گیری از این شارژر، کاربران قادر خواهند بود تا بلافاصله دو دسته را شارژ کرده و پس از آن، می توانید به دستگاه وصل کنید. 
کاربران به سادگی می توانند به وسیله ی این شارژر، و قرار دادن در مکان مربوطه و همچنین،وصل کردن خود دستگاه شارژ به پریز برق خانگی، Dualshock 4 خود را شارژ کنند، 

PS4 vertical stand :

این پایه ی عمودی به گونه در دسترس کاربران خواهد بود که آنان دستگاه خود را به صورت عمودی بر روی آن قرار می دهند، که باعث می شود ساده تر (به گونه ای بهتر و ثابت) دستگاه در مکان مورد نیاز قرار داده شود.
از نظر شکل ظاهری نیز کاملا با PS4 تطبیق شده است. علاوه بر این، کاربران نیازی به وصل کردن چیزی اضافی برای این کار ندارند; به سادگی می توانند از این وسیله استفاده کرده و PS4 را بر روی آن ثابت و بی حرکت گذارند.

 

برای مشاهده ی تصاویر بیشتر و دقیق تر بر روی این نوشته کلیک کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا