اخبار بازی

معرفی قوی ترین منابع تغذیه کولر مستر

در CES سال 2017، کولر مستر یک محصول با تولید محدود از سری MasterWatt را رونمایی کرد: MasterWatt Author ME 1200 W. همان طور که از اسم این سری پیدا است، این یک منبع تغذیه‌ی 1200  وات است که در سطح تیتانیوم استاندارد 80+  نمره گرفته است(یعنی تا 94% بهره وری انرژی) و البته کولرمستر ادعا دارد که این منبع تغذیه تا 95% می تواند بهره وری داشته باشد.

 src=/files/cooler(1).jpg style=

 

این سری به صورت اختصاصی با قطعات Murata ساخته شده است. به ادعای کولر مستر این بهترین منبع تغذیه ای است که تا حالا ساخته است که به تعداد اندک چند هزارتایی تولید و قیمتی بالای 1000$ عرضه خواهد شد.

درکنار این محصول نادر و منحصر به فرد، کولر مستر مدلی به نام MasterWatt Maker 1500 W را هم معرفی کرد. این منبع تغذیه برای آن دسته از کاربرانی است که که نیاز به یک نیروگاه هسته ای برای برق رسانی به کامپیوترشان دارند. 7 سال وارانتی محصول، استفاده‌ی با دقت و با سلیقه از تکنولوژی سه بعدی و پردازنده‌ی سیگنال دیجیتالی ARM فوق پیشرفته از دیگر ویژگی های این منبع تغذیه می باشد.

 

مانند بقیه منابع تغذیه‌ی MasterWatt از شرکت کولر مستر، این دو مدل MasterWatt Maker MIJ 1200W (تولید محدود) و MasterWatt Maker 1500 W می توانند با Bluetooth از طریق برنامه‌ی کولر مستر توسط شما کنترل شوند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا