اخبار بازی

معرفی سومین شخصیت از بازی Tales of Zestiria

مجله جامپ در شماره این هفته خود سومین شخصیت از بازی Tales of Zestiria را به نام Miclio معرفی کرد.

Miclio نزدیکترین دوست و همچنین رقیب Slay (یکی از دو شخصیت اصلی بازی) است که برخلاف Slay شخصیتی آرام داشته و عنصر معرفی شده برای او آب است.

طراحی شخصیت Miclio توسط خانم Mutsumi Inomata (که در اکثر عناوین عرضه شده در سری بازی‌های Tales of بعنوان طراح شخصیت حضور داشته) انجام شده است.

Miclio یکی از اعضای قبیله بهشتی است، قبیله‌ای که اعضای آن طبق تصور عموم افرادی جاودانه هستند همچنین گفته شده است که اعضای این قبیله به طریقی توانایی تغییر در آوای بهشتی را نیز دارند.

لازم به ذکر است تعدادی تصویر از بازی Tales of Zestiria (در مجله جامپ) منتشر شده که نشان‌دهنده این موضوع است که انسان‌های عادی از جمله Alicia (یکی از دو شخصیت اصلی بازی) توانایی دیدن Miclio را ندارند اما Slay از آنجایی که در این قبیله زندگی کرده است به راحتی توانایی دیدن و برقراری ارتباط با Miclio را داشته و دارد.

بازی Tales of Zestiria در حال حاضر مراحل ساخت را طی می‌کند و قرار است در تاریخ نامعلومی برای کنسول PS3 به صورت جهانی عرضه شود.

در زیر شاهد اسکنی از مجله جامپ در رابطه با معرفی شخصیت Miclio هستید.

 

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-02/34758434873669159967.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2014/02/12/meet-tales-zestirias-third-character-miclio/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا قطبی1392-11-24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا