اخبار بازی

معرفی روتر جدید ایسوس

شرکت ایسوس برای ارائه امکانات قدرتمند‌تر در حوزه شبکه به کاربران خانگی و  دفاتر اداری  روتر جدیدی با قابلیت‌های منحصر به فرد عرضه می‌نماید. روتر RT-N12HP فضای تحت پوشش شبکه بی‌سیم را با استفاده از آنتن‌های 9dBi و یک تقویت‌کننده منحصربه‌فرد سیگنال افزایش خواهد داد.

RT-N12HP ASUS  از یک معماری سخت‌افزاری خاص برخوردار است که سرعت انتقال شبکه بی‌سیم و کیفیت سیگنال را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. فناوری High-Power با تکیه بر آنتن‌های متحرک قدرتمند و تقویت‌کننده سیگنال موجب افزایش منطقه تحت پوشش استاندارد 802.11n شده و عملکرد این روتر را در مقایسه با سایر رو ترهای استاندارد موجود در بازار  را تا چندین  برابر افزایش می‌دهد.

روتر جدید ایسوس با یک محیط کاربرپسند ارائه می‌شود و قادر است تا چهار شبکه متفاوت را با قابلیت تنظیم پهنای باند دینامیک و اعمال محدودیت‌های دسترسی برای هر یک از آن‌ها مدیریت نماید. از این روتر می‌توانید به عنوان یک روتر، یک اکسس پوینت و یک توسعه دهنده سیگنال بهره‌مند شوید و به راحتی و با استفاده از نرم‌افزار EZ Switch وضعیت فعالیت روتر را با توجه به نیازهای شبکه خود تنظیم نمایید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا