اخبار بازی

معرفی بازی Center

شما ناگهان خود را در سیاره‌ای نزدیک به سیاه‌چاله کهکشان اندرومدا می‌یابید، گذشته شما مبهم است اما چیزی که در افسانه‌ها باقی‌مانده از یک تکامل سخن می‌گوید، تکاملی که خلاف قانون نانوشته این سیاره بوده و باعث شده، نژادهای دیگر به دشمنی با شما به پا خیزند و تکامل را در راه دشمنی با شما به کاربندند. هدف آن‌ها ضربه زدن به مرکز و از بین بردن انرژی کیهانی و درنهایت نابودی شماست، دفاع تنها استراتژی است… این خلاصه‌ای از داستان بازی center است.

سنتر: زندگی برای دفاع، یک بازی آرکید (Arcade) است که ایده‌ی جدید و جالبی دارد و به‌سادگی ذهن را به چالش کشیده و در کنار آن به‌خوبی می‌تواند هیجان را به مخاطب القا کند. شما در بازی کنترل یک سپر محافظ را بر عهده‌دارید و به کمک آن باید جلو ورود دشمنان را به قلمرو خود بگیرید. عبور دشمنان از این سپر یعنی از دست دادن انرژی مرکز و درنهایت نابودی.

در این بازی زمان بهترین دارایی شما است، شما باید زمان بیشتری دوام بیاورید و دفاع کنید تا بتوانید زتا zeta که واحد پول درون بازی است را به دست بیاورید و به‌وسیله آن در صفحه پروفایل، مرکز و قابلیت‌های آن را ارتقاء دهید تا باز هم بتوانید زمان بیشتری بازی کنید، رکورد بزنید و برتری خود را به دوستانتان ثابت کنید.

گیم پلی:

بهترین چالش بازی سنجش واکنش شما  در تشخیص و پیش‌بینی حرکت بعدی دشمنان است و این امر در زمان‌های بالاتر و شلوغی بازی به اوج خود می‌رسد. در این بازی دشمنان مختلفی وجود دارد که شما باید با پیش‌بینی حرکت آن‌ها و کنترل سپر محافظ، جلو نفوذ آن‌ها را به مرکز خود بگیرید. همچنین با گرفتن بسته‌های کمکی داخل بازی، همیشه باید منتظر یک اتفاق تازه باشید. شاید در ابتدا بازی کمی سخت به نظر بیاید اما با تداوم بازی هماهنگی شما با بازی بهتر شده و آن وقت است که دیگر کنار گذاشتن بازی کمی مشکل می شود.

گرافیک:

بازی سنتر Center، با وجود گرافیک  ساده خود، دارای جذابیت‌های بصری زیادی است. گرافیک دنیای متفاوت بازی را به‌خوبی نشان می‌دهد، پس‌زمینه ساده و درعین‌حال پویا و ظاهر ساده اما با هویت دشمنان، باعث جذابیت بی‌نظیر گرافیک بازی شده است. سازندگان بازی سعی کرده‌اند گرافیک علاوه بر جذابیت بصری ساده باشد تا تمرکزتان روی گیم پلی و چالش‌های بازی باشد. رابط کاربری، دشمنان، اشیاء و افکت های داخل بازی همگی به نوعی تکمیل کننده هم بوده و ظاهر زیبا، جداب و یک دستی را به این بازی بخشیده اند.

صداگذاری:

صداگذاری بازی همانند گرافیک آن جذابیت خاص خود را دارد، موزیک هیجانی و درعین‌حال دلهره‌آور در کنار افکت‌های صوتی عالی مانند صدای برخورد دشمنان با سپر به‌خوبی توانسته است حس بازی را به بازیکن منتقل نماید.

نتیجه‌گیری:

گرافیک و صداگذاری عالی این بازی در کنار یک گیم پلی چالشی و هیجان‌انگیز می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم نماید، همچنین با امکان ارتفاء قدرت مرکز و قابلیت های آن، همیشه امکان گرفتن هدف بالاتر و شکستن رکورد خود و دیگران وجود دارد، پس همین‌الان بازی را نصب نمایید و علاوه بر لذت بردن از یک بازی جذاب و هیجانی، با دوستان خود رقابت کنید و برتری خود را به آن‌ها ثابت نمایید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا