اخبار بازی

مصاحبه با Yannis Mallat رئیس Ubiosft Montreal

سایت Videogamer به تازگی مصاحبه ای با Yannis Mallat رئیس بخش Ubiosft Montreal داشته که او در مورد Assassin’s Creed ، Splinter Cell : Conviction و Farcry صحبت کرده است.

مشخص است که Ubisoft قصد دارد که عنوان Assassin’s Creed را با عرضه ی Assassin’s Creed: Lineage بسیار گسترش دهد. به نظر شما چه مقدار Assassin’s Creed می تواند بزرگ شود؟ می توان بزرگترین نام در بازیها باشد؟ آیا ممکن است ؟

این امکان هست. به طور قطع. Assassin’s Creed هم اکنون سریع ترین فروش یک IP جدید را دارد. دو سال پیش ؛ واین خیلی خوب است.من همیشه گفتم که نباید هیچ وقت چیزی را محدود کنیم ، مخصوصا وقتی می خواهیم یک مسیر دیگر را از آن طی کنیم. مثلا وقتی ما در مورد ساخت فیلمی از Assassin’s Creed صحبت می کنیم ، باید کلا در یاه این کار قرار بگیریم و این عمل باید مشروط بر این باشد که ما تمام مزایا ی خود را به همان حالت نگه داریم. مثلا ما بگوییم: " خوب من می خواهم راجع به ساخت ای فیلم کار کنم ، من فعلا سرم خیلی شلوغ است و نمی توانم روی بازی کار کنم." کاملا آشکار است که ما با این کار خیلی چیزها را از دست می دهیم . اول از همه این است که دیگر هواداران احساس اصلی که در بازی را داشته اند را از دست می دهند . ما نباید با عنوانهای فرعی و به قولی کار با Hollywood دچار مشکل بر سر بازی شویم و این چیزی است که سعی می کنیم که هیچ گاه اتفاق نیفتد.

آیا Assassin’s Creed به بزرگترین Brand و یا نام در صنعت بازی تبدیل خواهد شد؟ من بسیار امیدوارم ، و ما هر کاری انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد.

AC2 امسال پس از Modern Warfare 2 عرضه خواهد شد. آیا فکر می کنید این بازی توانایی رقابت با MW2 را دارد ؟ آیا این پتانسیل وجود دارد که بازی از MW2 هم جلو بیفتد ؟

این کار سختی است که آینده را پیش بینی کنم ، ولی می توانم بگم که هیچ جایی برای یک بازی متوسط و یا بد نیست و Assassin’s Creed 2 یک عنوان فوق العاده خواهد بود.

نظرتان در مورد تصمیم Activision در مورد بالا بردن قیمت MW2 چیست ؟آیا تا به حال در مورد اجرای همین کار روی AC2 فکر کرده اید ؟

من هیچ وقت نظری روی کمپانی های دیگر و تصمیمات آنها نمی دهم. ولی در مورد AC2 ، این دنباله ای است که مردم انتظار دارند. این عنوانی است که اجازه می دهد ما خود را به Fan ها ثابت کنیم. و ما حتی می خواهیم مردم بیشتری را به سمت این بازی بکشیم.

آیا قرار است AC یک سه گانه باشد؟ آیا ممکن است سبکهای دیگری از آن ساخت؟ مثلا کاری که مایکروسافت با Halo کرد.

AC یک عنوان فوق العاده جذاب است که به ما اجازه و فرصت هر کاری را میدهد. قضیه زندگی در حافظه و DNA اجداد یک پتانسیل بالایی دارد که ما کارهای زیادی با یک داستان فوق العاده و تاریخی انجام دهیم. این چیزی است که فعلا می توانم بگویم.

Sébastien Puel گفته بود که قرار است AC3 در زمان جنگ جهانی دوم و با یک شخصیت زن اتفاق بیفتد.

نمیدونم اون حرف از کجا اومده.

آیا این کار حقیقت دارد ؟

اگر ما بخواهیم چیزی را در مورد عرضه بازی و تصمیمی تایید شده در مورد بازی در اینترنت بگویم… به طور کامل آن را توضیح خواهیم داد. ممکن است شما این را تویه اینترنت خوانده باشید.

شما کنترلر های حسی مایکروسافت و سونی و کار آنها را با AC چطور دیده اید ؟ بعضی از بازیبازها نمیدانند که آنها چطور روی بازیها کار می کنند و آیا آنها با بازی مثل AC کار خواهند کرد ؟

بله،چرا نه؟. همیشه امکان یک تجربه خوب وجود داشته ، مهم نیست که شما چطور آن را برای مردم می آورید . اگر این خوب باشد ما حتما روی آنها متمرکز خواهیم شد .

پس Natal ممکن است روی هر بازی جواب بدهد؟ Core یا Casual ?

نمیدانم. ما تمام کارها را انجام می دهیم و اگر این کار در بین مردم جواب داد ، چه Casual باشند و چه Hardcore . ما بیشتر در مورد آن تحقیق خواهیم کرد.

Assassin’s Creed: Lineage یک فیلم کوتاه بود. آیا تا به حال برنامه ای مبنی بر ساخت یک فیلم بلند از AC داشته اید ؟

بازهم می گویم. ما اول از همه باید اطمینان داشته باشیم که دانش و توانایی این کار را داریم یا خیر. ساخت چنین فیلم های کوتاهی به ما در کسب تجربه و واکنش مردم کمک می کند. همچنین می توانیم بازی را از بقیه جهات گسترش دهیم. و این ممکن است مثلا شما همچین کارهایی را روی یک برند دیگر مثل Farcry هم ببینید. آیا روزی خواهد آمد که ما خودمان یک فیلم بلند از آنها بسازیم؟ ممکن است. ولی ما در حال حاظر آنقدر توانایی گفتن این را نداریم که " می خواهیم خودمان یک فیلم بلند بسازیم و و و و." ما هنوز در مرحله قدم برداشتن مانند یک بچه هستیم ، ولی این بچه روزی بزرگ خواهد شد .

شما از Farcry نام بردید. به نظرتان Farcry 2 موفق بود؟

بله. حتما. بله و این بازی در اروپا بسیار موفق تر از آمریکا بود. برای ما این یک عنوان بسیار بزرگ است که ما هنوز می توانیم آن را رشد دهیم.

Patrick Redding گفته بود که تیمی به آفریقا فرستاده شده. آیا Farcry 3 بازهم در آفریقا اتفاق می افتد ؟

هنوز برای صحبت کردن در مورد Farcry 3 خیلی زود است.

شما گفتید که Farcry 2 در اروپا موفق تر از امریکا بود. بر چه مبنایی این را می گویید ؟

این بازی بیشتر به خون اروپایی ها می خورد تا آمریکایی ها. این یک ریشه تاریخی دارد.

بحث را ببریم سر Splinter Cell: Conviction . این بازی تا February سال بعد تاخیر خورد. این مدت اضافی چه امکانی را به تیم سازنده برای ارتقای این بازی می دهد ؟

جواب این است که Splinter Cell: Conviction خیلی بهتر از زمانی خواهد بود که زود تر عرضه شود. کار Polish بازی مه ما به دست آوریدم واقعا ارزش کمی صبر کردن را داشت. Ubisoft همیشه کیفیت بازی ها برایش خیلی مهم بوده و ما در مورد تمام بازیهایمان همین نظر را داریم و Splinter Cell جدای از آن نیست.

ما یک سایت multiplatform هستیم و ما فن های زیادی از PS3 داریم که دوست دارند این بازی را انجام دهند. آیا پیامی برای آنها دارید؟ آیا هیچ امیدی در رابطه با این است ؟

همیشه امیدی وجود دارد.

آیا به این معنی است که ممکن است Splinter Cell: Conviction روی PS3 هم عرضه شود ؟

من نمیتوانم آینده را پیش بینی کنم ولی این خیلی خوب است که میشنوم کسانی که نمی توانند Splinter Cell را بازی کنند مایل به انجام آن هستند.

چرا انقدر رابطه Tom Clancy با Ubisoft خوب است و چرا Ubisoft انقدر به آن احترام می گذارد ؟

این یک Brand ای است که خیلی ارزشمند است. این برندی است که اجازه می دهد داستانهای زیاد را بگوییم. ما حقوق بازیهای آن را سال 2000 گرفتیم و پس از آن یک رابطه فوق العاده ایجاد شد که ما از آن همه چیز گرفتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا