اخبار بازی

مصاحبه با Kojima درباره MGS: Peace Walker

سایت فرانسوی JVN مصاحبه‌ای با Hideo Kojima در مورد Metal Gear Solid: Peace Walker انجام داده است که در زیر می‌خوانید.

شرط می‌بندم که تعداد زیادی از گیمرها منتظر معرفی(Peace Walker (MGS5 بودند. چه زمانی این پروژه را آغاز کردید؟

راستش رو بخواهید من از زمان ساخت MGS: Portable Ops در فکر ساخت این بازی بودم. در اون زمان قصد داشتم ساخت بازی را بر عهده نسل جدید بازی‌ سازان Kojima Production بگذارم اما در نهایت احساس کردم که در حال حاضر زود است که تمام پروژه را به آنها واگذار کنم بنابراین خودم هدایت پروژه را در دست گرفتم. به واقع این بازی در سطح MGS5 است و من به همراه تیم سازنده MGS4 طراحی و ساخت آن را به عهده دارم. از این لحاظ Metal Gear Solid هنوز تمام نشده و Metal Gear saga ادامه پیدا می‌کند.

در بازی‌های گذشته شما همیشه مسائل ضد جنگ و اتمی وجود داشته است، آیا این مسائل در این بازی نیز وجود دارد؟

بله قطعاً. سری MGS همواره دارای مضامین ضد جنگ و ضد تسلیحات اتمی بوده است و این بازی نیز استثنا نخواهد بود.

ما می‌دانیم که این بازی یک tactical espionage action (مانند دیگر MGSها) است. اما دلیل شما برای انتخاب پلتفرم PSP چیست؟ من چهار Snake را در تریلر E3 دیدم آیا این به معنی وجود Co-op است؟

این بازی بر پایه مخفی کاری و اکشن است. من در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار دهم اما امکاناتی را در این بازی قرار می‌دهیم که تنها مختص PSP است و فقط بر روی آن قابل اجراست، همانطور همه انتظار دارند. این بازی کمی با بقیه MG ها فرق دارد اما پر از امکانات و challengeهاست که می‌توانید آنها را کامل کنید و چندین بار بازی را به اتمام برسانید. برای مثال جعبه‌ای را که در انتها تریلر Peace Walker نمایش دادیم را به یاد می‌آورید؟ این جعبه دو نفر را در درون خود جا می‌دهد، این بار ما حعبه های بیشتری را برای بازی طراحی کردیم. برای اینکه گوشه کوچکی از امکانات بازی را برای شما بیان کنیم می‌توانم قابلیت Customize اسنیک را مثال بزنم که بر اساس انتخاب شما و اینکه چه نوع سربازی را می‌خواهید قبل از شروع ماموریتتان انتخاب کنید. برای مثال نوع "Heavy Gear" می‌تواند سلاح‌های زیادی را حمل کند اما سر و صدای بیشتری بوجود می‌آورد. تایپ‌های دیگری نیز وجود دارد که شاید به شما امکان حمل اسلحه زیادی نمی‌دهد اما می‌توانید مخفیانه تر و با احتیاط ماموریت را انجام دهید. ما تایپ‌های بیشتری را نیز در بازی طراحی خواهیم کرد. اینکه شما قادر هستید تصمیم بگیرید و استراتژی برای مراحل در نظر بگیرید یکی از قسمت‌های جذاب این بازی است. همچنین ما بر روی قابلیت رشد کاراکتر در بازی نیز کار می‌کنیم که یک سیستم جدید است و امیدوارم همه مشتاقانه منتظر آن باشند.

در تایمر سایت Kojiam Production چندین علامت وجود داشت، می‌توانید بگویید که هر کدام از آنها چه معنی دارند؟ 5 = به این معنی که بازی به نحوی MGS5 است.

S = اسنیک

e (علامتی به زبان ژاپنی Kanji) = اسنیک در زبان ژاپنی

E3 = E

R = رایدن

3 = به معنی E3 و 360

P و S = به معنی PSP و به اضافه 3 به معنی PS3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا