اخبار بازی

مصاحبه با تهیه کننده ارشد Battlefield : Bad Company 2

چند روز پیش جشنی در قالب مسابقه برای Battlefield : Bad Company 2 برگزار شد . مشاهیر زیادی از بازیکن های NFL تا بازیگران مشهور تلوزیونی در آن شرکت کرده بودند . اما از همه مهمتر کسانی بودند که اطلاعاتی راجع به بازی و روند آن داشته باشند . به همین دلیل به سراغ آقای Patric Bach ( از سمت راست ، نفر دوم ) ، تهیه کننده ارشد بازی رفتیم تا احساس او را راجع به شرکت در جشن بازی که آن را ساخته است جویا بشیم . همچنین از او سوالاتی راجع به بازی بپرسیم .

با ما همراه باشید .

به عنوان کسی که در ساخت بازی های رایانه ای مشغول هستید ، نظرتون راجع به برگزاری چنین جشن ها و رخداد ها چیست ؟

فکر می کنم تجربه جالبی باشه . وقتی به مصرف کنندگان را در دید وسیع تر ، جالب تر از آن در هنگام تجربه بازی که ساختید میبینید ، می توانید تصمیمات درستی نسبت به آنچه انجام داده اید بگیرید . بعضی از بازیکن ها آماتور و معمولی هستند ، بعضی دیگر حرفه ای هستند . وقتی از یک زاویه دید آنها را در کنار هم میبینید واقعا جالب و قابل توجه است .

این بازی ها بسیار محبوب هستند . واضح است که شماره اول بازی نیز بسیار محبوب بود و EA پشتوانه خوبی برای شماره دوم به دست آورد . شما از چه چیزهایی برای به دست آوردن مخاطب و محبوبیت بیشتر استفاده کردید ؟

من فکر می کنم هر چیزی که در بازی پیاده می شود تجلی افکار ماست ، تجلی افکار تیم داخلی که بازی را خلق می کند . البته شما باید به این نکته هم فکر کنید که هر کسی چگونه این بازی را انجام خواهد داد . ما فقط خواهان این نیستیم که عده ای خاصی بتوانند بازی های ما را تجربه کنند . می می خواهیم بازی بسازیم که همه و همه بتوانند از انجام آن لذت ببرند . بازی که عمق و طول عمر بالایی داشته باشد تا بتواند تا مدت ها ماندگار بماند . من می خواهم دوست دختر من ، دوستان من قادر باشند بازی را انجام دهند تا من هم بتوانم با آنها بازی کنم . ( با خنده )

یکی از داستان ها و حرف و حدیث هایی که در این باره رد و بدل می شود وجود بازی با نام Modern Warfare است . شما به مدت زمان عرضه بازی نزدیک شده اید ، راجع به روبرو شدن و رقابت به بازی به خوبی Modern Warfare چه نظری دارید ؟

ما احترام زیادی برای رقیبان و همکاران خود در دبگر شرکت ها و استدیو ها قائل هستیم . من فکر می کنم چیزی که Battlefield ارائه می کند و برای آن ایستاده است ، در بازی دیگری وجود ندارد . ما وسایل نقلیه را دارا هستیم ، ما انفجارها را داریم و در مرتبه ای بالاتر پیاده نظام ها را داریم که هسته اکثر بازی ها را تشکیل می دهند . نکته مهم و قابل توجه میراث و پیشینه ای است که در نام Battlefield وجود دارد . گاهی اوقات ما از خود می پرسیم که شما در حال کپی کردن دیگران هستید یا در حال تقلید کردن و یا حتی می خواهید دقیقا مانند آنها باشید ! و جواب بسیار ساده است ، نه ! ما در صدد این هستیم تا بهترین نسخه Battlefield تا کنون را بسازیم و به هوادان تقدیم کنیم . این هدف و مقصد ماست .

شما پیشتر اعلام کردید که در روز اول عرضه بازی DLC خواهید داشت . برنامه های دیگر شما درباره DLC چیست ؟

بازی با یک فروشگاه داخلی همراه است که در Main Menu بازی قرار دارد . پس شما می توانید از آن به عنوان یک تقویم استفاده کنید ، تقویمی که برنامه DLC ها را به شما نشان خواهد داد . ما می خواهیم شبکه برای همه باشد تا بتوانند با یکدیگر بازی کنند پس نقشه ها برای همه در دسترس خواهد بود . ما می خواهیم مطمئن شویم که مشتریان خود را حمایت می کنیم ، همچنین بازی را برای اینکه تا مدت ها سرگرم کننده و سرپا باشد .

امشب مود اختصاصی Gamestop اجرا شد . آیا مودهای دیگری نیز وجود دارند که به صورت DLC به بازی اضافه شوند ؟

ما برنامه های متععدی در این باره و کلا راجع به DLC ها داریم که متاسفانه در حال حاضر نمی توانم راجع به آنها صحبت کنم . بازی به وسیله فروشگاهی که درون آن وجود دارد مرتب به روز خواهد شد . ما می خواهیم به ندای مشتریان و کاربران خود جواب دهیم و صدای خواسته های آنها را بشنویم .

سه هفته تا روز عرضه بازی باقیست . آیا آماده هستید ؟

بله ، ما برای شروع آماده ایم و تمام کارها را انجام داده ایم .

بسیار عالی . امیدوارم روز عرضه بازی موفق باشید . منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا