اخبار بازی

مسابقات اورکلاکینگ گیگابایت

گیگابایت ، تولید کننده برتر مادربرد و کارت گرافیک، ازجدید ترین مسابقه  خود مخصوص اورکلاکر ها به اسمGigabyte Target OC  رونمایی کرد که در نوامبر و دسامبر امسال به میزبانی سایت HWBOT.org  برگزار می شود و اورکلاکر ها از هر کجای جهان در این مسابقه با پردازنده ها و کولر های مختلف به رقابت می پردازند تا برنده ی جوایز نقدی و مادربرد های سری Z170 گیگابایت شوند.

در این مسابقه که هشتم نوامبر شروع می شود و 27 دسامبر به اتمام می رسد، شرکت کنندگان موظف اند  با استفاده از Intel Extreme tuning Utility و Geekbench 3 به هدف هایی از پیش تعیین شده برسند  که هر هفته در رده های Ambient و Exterme  تعیین می شوند. اورکلاکر ها در انتخاب مادربرد خود از میان تمامی محصولات گیگابایت با هر چیپستی آزاد می باشند.

از میان شرکت کنندگان افرادی که یک رتبه ی اول جهانی کسب کنند فرصت برنده شدن جوایزی مانند مادربرد های GIGABYTE Z170X-Gaming 3 و GIGABYTE Z170X-SOC FORCE و نیز وجه نقد 250 دلاری را دارند. در پایان مسابقه و در جریان یک قرعه کشی، یک فرد خوش شانس از میان تمام کسانی که در زیر رده های مختلف  در رده ی کولینگ خودشان شرکت کرده اند، برنده ی 500 دلار وجه نقد و یک مادربرد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهد بود.

جوایز:

  • به برندگان هر یک از 3 شاخه ی Ambient یک مادربرد GIGABYTE Z170X-SOC FORCE اهدا خواهد شد.
  • جایزه ی نقدی 250 دلاری به فردی که یک رتبه ی اول جهانی کسب کند اهدا خواهد شد.

 

شرایط الزامی:

  • فرد می بایست در 3 زیر شاخه و در هر کدام با 2 بنچمارک نتایج ثبت کرده باشد. جایزه پس از اتمام مسابقه اهدا خواهد شد.
  • تمام افراد شرکت کننده در هر زیر شاخه ای از این مسابقه، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی 500 دلار وجه نقد و یک مادربرد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهند بود.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا