اخبار بازی

مروری بر اخبار و اتفاقات مراسم The Game Awards 2014

با پایان یافتن Game Awards 2014 و انتخاب بهترین‌های سال در زمینه‌های مختلف، مجموعه‌ای از اتفاقات و اخبار هم طی آن رقم خورد. در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر این موارد داشته باشیم.

 

 

  • سازنده بازی مستقل و محبوب Gone Home از پروژه‌ بعدی خود با نام «Tacoma» رونمایی کرد. استودیو «The Fullbright Company» بازی مورد نظر خود را به صورت اول‌شخص و آمیخته به فضاهای علمی-تخیلی خواهد ساخت و آن را طی سال 2016 عرضه خواهد کرد.

 

  • نینتندو عنوان جدیدی را برای کنسول دستی خود 3DS با نام «Code Name: S.T.E.A.M» معرفی و مارس 2015 را برای انتشار آن در نظر گرفت.

 

  • معرفی عنوانی تازه‌ای از سری بازی‌های «Legend of Zelda » هم از دیگر رونمایی‌های نینتندو بود که برای Wii U در نظر گرفته شده است. هم‌چنین «Star Fox» جدید هم سال آینده و احتمالا تا پیش از زلدای جدید برای Wii U منتشر خواهد شد.

 

  • «Stoic Studios» به عنوان سازنده The Banner Saga از ساخت دنباله‌ی این بازی مستقل خبر داد. جزییات بیشتری از این معرفی را می‌توانید مشاهد کنید.

 

  • معرفی King's Quest جدید هم از دیگر نکات قابل توجه این رویداد بود که می‌توانید جزییات بیشتر از آن مشاهد کنید. هم‌چنین جزییات بیشتری از بازی Godzilla هم در اختیار قرار گرفت که می‌توانید آن‌ را هم پیگیری کنید.

 

  • «Josef Fares» فردی که نویسندگی و کارگردانی «Brothers: A Tale of Two Sons» را بر عهده داشته است، استودیو جدید خود را با نام «Hazelight Studios» تاسیس کرد. اولین بازی زیر نظر این استودیو به کمک الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد.

 

  • «Robert Bowling» توسعه‌دهنده سابق سری بازی‌های Call of Duty ضمن معرفی بازی جدید استودیو خود Human Element تاریخ عرضه آن و پلتفرم‌های مقصد را هم مشخص کرد. بازی مورد نظر نوامبر سال آینده برای XONE، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

 

  • معرفی و در اختیار قرار دادن اطلاعات بیشتر از بخش چند‌نفره Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain از دیگر اتفاق‌های این مراسم بود. این بخش چند‌نفره را که با نام Metal Gear Online خواهیم شناخت، بیشتر مبتنی بر ساختارهای Team-based Deathmatch خواهد بود.

 

  • نمایشی جدید از Bloodborne هم توسط «From Software» ارایه شد که طی این نمایش بخش‌های تازه‌ای از گیم‌پلی بازی معرفی شد. تاکید بر مولفه‌های بخش چند‌نفره بازی از نکات اصلی این نمایش به حساب می‌آید.

 

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-12/91060076125969311018.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/articles/2014-game-awards-all-the-news/1100-6424026/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-09-15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا