اخبار بازی

مراحل ساخت Borderlands 3 بعد از اتمام Battleborn و محتویات اضافی‌اش آغاز خواهد شد

«Gearbox Software» اعلام کرد بمحض اینکه کار بر روی «Battleborn» تمام شود ساخت «Borderlands 3» آغاز خواهد شد. شاید هم اسمش را Borderlands 4 انتخاب کنند. تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

رئیس استودیو گیرباکس آقای «Randy Pitchford» طی نمایشگاه «PAX East» اعلام کرد:

«قطعا نسخه جدید از بردرلندز ساخته خواهد شد. شاید اسمش بردرلندز3 باشد و یا اسمش را بردرلندز4 بگذاریم. هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.»

 

کارگردان هنری بتلبورن آقای «Scott Kester» اعلام کرد که کارگردانی بردرلندز بعدی را نیز برعهده خواهد داشت و آقای «Mikey Neumann» نیز نویسنده بازی خواهد بود.

 

Mikey Neumann صداگذاری روبات دوست داشتنی سری بردرلندز را نیز برعهده داشت اعلام کرد که بر روی شخصیت جدیدی کار می‌کند. این شخصیت پسر اسکوتر یعنی اسکوپر است.

 

وی توضیح داد اسکوتر جالب‌ترین کاری بود که انجام داده است و همچنین اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مورد قطعی در رابطه با این شخصیت جدید وجود ندارد.

 

در این نمایشگاه اعلام شد که اشارات زیادی به عناوین قبلی بردرلندز در بازی بتلبورن خواهد شد و شاید اشاراتی نیز به نسخه بعدی بردرلندز در محتواهای قابل دانلود بتلبورن وجود داشته باشد.

 

همچنین اعلام شد که شخصیت‌های بتلبورن در بازی «Rockband 4» نیز حضور خواهند داشت. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 

 src=https://uupload.ir/files/q64_gearbox-confirms-that-borderlands-3-will-be-its-next-game-146136475929.png /></p><p> </p><p> </p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2016/04/23/borderlands-3-development-to-start-after-battleborn/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمدامین یوسف زاده1395-02-18

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا