اخبار بازی

مدیر ارشد EA: احتمالا کنسولی در آینده وجود نخواهد داشت

 با توجه به مصاحبه‌ی آقای Peter Moore، مدیر ارشد EA، رویه‌ی سنتی کنسول‌ها ممکن است دچار تغییر و تحول شود و به آن صورت که اکنون شناخته شده هستند، نخواهند بود. او کنسول‌ها را مثل Dodo Bird توصیف کرد که منقرض شدند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«پیشرفت تکنولوژی استریم، باعث پایان یافتن عمر کنسول‌ها خواهد شد. من از این‌که در آینده، کنسولی به شکل سنتی وجود داشته باشد مطمئن نیستم. در آینده، بازی‌ها به صورت استریم در دسترس قرار خواهند گرفت که ما دیگر نیازی به یک واسط و رابط سخت افزاری بین‌شان نخواهیم داشت. 
اگر من و شما بخواهیم بازی «Battlefield 12» را در مقابل یکدیگر بازی کنیم، دیگر نیازی به یک جعبه‌ی اضافه نخواهیم داشت چرا که تنها از طریق یک نمایشگر و به واسطه‌ی یک چیپ وارد بازی خواهیم شد.»

Daily Orange به نقل از Peter Moore گفت که کنسول‌های PS4 و Xbox One برای پیشرفت و پیشبرد فن آوری روز، به خوبی ساخته شده‌اند.
نظر Peter Moore پیرامون کنسول‌های PS4 و Xbox One جالب است چرا که شایعاتی مبنی بر عرضه کنسول‌های PS4 و Xbox One (با نام‌های متفاوت و اسم رمز خاص) با سخت افزاریی قوی‌، بارها به گوش همگان رسیده است.  
به هر حال، این را مد نظر داشته باشید که صحبت‌های Peter Moore تنها پیش‌بینی نسبت به آینده‌ای دور است اما او تنها کسی نیست که چنین دیدگاهی نسبت به آینده کنسول‌ها دارد، زیرا آقای Katsuhiro Harada (خالق و کارگردان سری «Tekken») نیز در سال 2013 اعلام کرد که چنین دیدگاهی نسبت به PS5 دارد. 
Katsuhiro Harada گفته بود: «زمانی که قرار باشد PS5 در دسترس همگان قرار بگیرد، احتمالا فقط یک کنترلر و نمایشگر وجود خواهد داشت و تنها چیزی که باقی خواهد ماند، نام سرویس است.» 

به تازگی، آقای Lorne Lanning (بازی‌ساز قدیمی و کهنه کار) اعلام کرد که آقای Shuhei Yoshida به او گفت: «خود سونی نیز از وجود و ساختن PlayStation 5 مطمئن نبوده است.» 
شایعه شده است که سونی در حال ساختن PS4 با سخت افزاریی قوی‌تر بوده و اسم رمز آن نیز Neo است. با این حال، مایکروسافت به طرفداران خود گفت که نباید انتظار کنسول ارتقا یافته Xbox One را داشته باشند. گزارش جدیدی به تازگی منتشر شده است که خبر از یک دستگاه و سخت افزار جدید Xbox را می‌دهد که گویا مایکروسافت قصد دارد آن را در کنفرانس E3 خود معرفی کند.

باید تا همایش و مراسم بزرگ E3 صبر کرد که آیا تمامی این شایعات صحت دارند یا خیر. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا