اخبار بازی

مدیر ارشد توسعه بازی Mass Effect: Andromeda از BioWare جدا شد

«Chris Wynn» مدیر ارشد توسعه بازی Mass Effect: Andromenda از استدیو «BioWare» جدا شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Wynn، استدیو «BioWare Montreal» را ترک کرد و قصد دارد به آمریکا بازگردد و هنوز از برنامه‌های آینده خود صحبتی نکرده‌است. او در توییتر گفت: «این برای من بسیار سخت که اعلام کنم درحال ترک BioWare و Andromeda هستم و قصد دارم به آمریکا بازگردم. تیم بازی Andromeda با استعداد ترین تیمی است که من در آن عضو بوده‌ام، کار کردن با تک تک افراد تیم برای من الهام بخش بوده‌است. من هم به جامعه پر شور «N7» می‌پیوندم و منتظر عرضه بازی Andromeda خواهم بود. از شما سپاسگزارم و امیدوارم تعطیلات خوبی را داشته باشید.»

همچنین BioWare در مورد جدایی Wynn به سایت «Game Informer» گفت: «کریس یکی از اعضای خوب تیم بود، ما می‌خواهیم از همکاری او تشکر کنیم و آرزوی یک آینده عالی برای او داریم. توسعه بازی Andromeda با سرعت در استدیو‌های مونترال، ادموند و آستین ادامه خواهد داشت.»

با توجه به پروفایل Wynn در سایت LinkedIn، او در سال 2013 به BioWare پیوست، قبل از آن در EA (مدیر توسعه)، Epic Games (تهیه کننده ارشد) و مایکروسافت (تهیه کننده ارشد) مشغول به کار بوده‌است.

Andromeda در پاییز سال 2016 برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا