اخبار بازی

مدیر اجرایی CoD: Ghosts : استدیو های کوچکتر در ساخت بازیهای AAA مشکل دارند

Call of Duty: Ghosts، بازی بعدی Infinity Ward از فرانچایز چندین میلیار دلاری CoD خواهد بود. اما از زمانی که Modern Warfare عرضه شد، معلوم شده که بازار بازیهای AAA، جای کوچکتری شده است (تیم ها و سازنده های زیادی در این بازار وجود ندارند).

آقای Mark Rubin، مدیر اجرایی CoD: Ghost، اخیرا مصاحبه ای با Game Informer داشته و اذعان کرده، چالشی که تیم ها و سازندگان کوچکتر برای ساخت بازیهای AAA با آن رو به رو هستند، در حال افزایش است.
او گفته است: "این کار هراس انگیزی است (نظردهی) و من بدون در نظر گرفتن مقام و منصب خود در Call of Duty، برای یک دقیقه هم که شده، باید بگویم که کار ساخت بازی ها در حال سخت تر و گران تر شدن است."

وی افزد: "من نمی‌توانم مستقیما از طرف این استدیوها اظهار نظر کنم، اما خودم فکر می‌کنم که انگار آنها مشکلات و دردسر هایی برای عرضه بازی در بازار بزرگ بازیهای AAA دارند، چرا که ساخت این گونه بازیها پر هزینه تر و به نوعی از نظر دشواری در ساخت، ناخوشایند است. مردم، بازیهای بهتر، با گرافیک بهتر، که ویژگی های هنری نزدیک تری به واقعیت را دارا بوده و با قیمتی کمتر باشد را می‌خواهند که انجام چنین کاری، بسیار دشوار خواهد بود."

 

با در نظر گفتن اینکه، بازیهای هستند که دارای استانداردهای ارزشی AAA نبوده، اما باز هم توانسته اند در بازار، جای خود را باز کرده و یک گیم پلی بسیار جالب و گیرا (برای مثال، Payday 2) ارائه دهند، آیا شما با نظر آقای Rubin در مورد ویژگی های ظاهری واقعی تر، موافق هستید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا