اخبار بازی

مدیر اجرایی Army of Two: The Devil’s Cartel از روحیه ضعیف تیم هنگام ساخت آن می‌گوید

به نظر می‌رسد که Army of Two: The Devil’s Cartel در روند ساخت خود با مشکلات بزرگ بسیاری مواجه بوده است. البته با استقبال ضعیفی که از این عنوان شد، چندان هم جای تعجب ندارد.

 

بر طبق گفته های آقای Julian Beak، مدیر اجرایی عنوان مذکور، Visceral Games Montreal با یک "منحنی منفی در روحیه" مواجه شد که نتیجه آن "یک محصول ناامید کننده" بود.
 

البته خود آقای Beak، "کمی دیر در Visceral Games Montreal به عنوان کمکی برای تیم منصوب گشت و این کمبود وقت نیز مسلما در ساخت این عنوان موثر بوده است. اما خوشبختانه او توانست با بازسازی و بهسازی اعتماد به نفس اعضای تیم از طریق برگزاری جشن های مکرر برای هر گونه موفقیت در مرحله ای از روند ساخت، شیب منحنی روحیه تیم را تا حدودی کاهش دهد. همچنین وی کار هدایت تیم را با تعهد کامل در تمامی سطوح، و مقاومت و سرسختی لازم، به خوبی و با صداقت انجام داده است."

 

اگر چه همه چیز به خوبی و آن گونه که باید و شاید پیش نرفت. آقای Beak در این باره می‌گوید: "استاندارد سطح بالای جدید تیم در مهارت و تخصص، خیلی دیر اعمال شد و نتیجه مشخص و قابل پیش بینی آن نیز چیزی نبود جر یک محصول ناامید کننده."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا