اخبار بازی

مدیریت آسان تجهیزات شبکه با نرم افزار Linksys Smart Wi-Fi

کمپانی Linksys به عنوان تولید کننده تجهیزات شبکه خانگی و تجاری با ارائه نسخه جدیدی از اپلیکیشن Smart Wi-Fi، امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار می دهد. اپلیکیشن SMART Wi-Fi لینک سیس به منظور نصب، راه اندازی و مدیریت تجهیزات شبکه این برند به کار می رود و این مراحل را به صورت بسیار آسان و سریع توسط اپلیکیشن موبایل ارائه می دهد.

Linksys

 

 در نسخه جدید نرم افزار لینک سیس، رابط کاربری، طراحی ظاهری، تجربه مسیر یابی و قابلیت های نوآورانه جدید در نظر گرفته شدند تا شرایط لذت بخشی برای نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه این برند فراهم شود. اپلیکیشن SMART Wi-Fi در حال حاضر برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر می شود و میلیون ها کاربر در سراسر جهان از آن برای نظارت، مدیریت و کنترل تجهیزات شبکه لینک سیس استفاده می کنند.

LinkSys

از امکانات نسخه جدید اپلیکیشن موبایل لینک سیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رابط کاربری جذاب و مبتنی بر سبک طراحی نوین
  2. سازمان دهی جدید برای ویژگی کشف و استفاده آسان
  3. مسیریابی هوشمند آفلاین در روتر ها (قابل دسترس در روتر EA9500)
  4. اشتراک آسان نام و رمز عبور شبکه های بی سیم مهمان- انگشت خود را روی نام شبکه فشار دهید و سپس گزینه Text برای ارسال به صورت پیام متنی یا  برای ارسال به صورت پیام متنی یا Email برای ارسال به صورت ایمیل انتخاب کنید.

Linksys

 

  1. دسترسی های مهمان با پشتیبانی بیش از 50 کاربر مهمان
  2. اولویت بندی پهنای باند برای تجهیزات مختلف
  3. کنترل های مخصوص والدین برای مسدود کردن وب سایت های خاص و دسترسی به اینترنت برای دستگاه های منتخب بر اساس زمان بندی
  4. آیکون های دستگاه بیشتر برای مشارکت با دستگاه های مشتری
  5. در صورتی که هارد دیسک اکسترنال خود را به شبکه متصل کنید، میزان فضای باقیمانده روی هارد دیسک را به شما نمایش می دهد.

 

LinkSys

 

تنظیمات دیگری مانند Single Port Forwarding، Port Range Forwarding، Port Range Triggering و MAC Filtering در اپلیکیشن Smart WiFi وجود دارد. اپلیکیشن اختصاصی لینک سیس به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید و همچنین در iTunes App Store برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار اولین نمونه معرفی شده در بازار به شمار می رود که قابلیت های نظارت، کنترل و مدیریت روتر های لینک سیس را ارائه می دهد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا