اخبار بازی

مدیرعامل Falcom از احتمال انحصاری شدن Trails of Cold Steel III برای PS4 می‌گوید

آخرین شماره از مجله «دنگکی پلی‌استیشن» (DP) مصاحبه‌ای با رییس و مدیرعامل شرکت «فالکوم»، آقای «توشیهیرو کوندو» داشته که کمی در مورد عنوان پیش روی این شرکت «The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III» صحبت کرده است. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در این مصاحبه آقای «کوندو» پیرامون مسائل مختلفی سخن گفته است. ایشان از طولانی‌تر شدن پروسه ساخت هر بازی گفته اما خاطر نشان کرده که هنوز علاقه و ایده‌های زیادی در میان تیم سازنده در «فالکوم» وجود دارد. وی همچنین در مورد «Trails of Cold Steel III» و احتمال آنکه این عنوان به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 منتشر شود صحبت کرذه است.

 

در ادامه می‌توانید بخشی از این مصاحبه را مطالعه کنید.

 

DP –: می‌شود آپدیتی پیرامون عنوان «ToCS III» به ما بدهید؟

آقای «کوندو»: «در حال حاضر ما سخت مشغول کار بر روی آن هستیم. ما قصد داریم تا در تابستان پیش رو تمام تمرکز را روی توسعه این عنوان بگذاریم، هرچند ما از قبل شالوده ابتدایی آن را کامل کرده‌ایم. ما همچنین مشغول ساخت مدل‌های جدیدی برای «رین» و شخصیت‌های همراهش هستیم. هرچند، برای آن‌های که در مورد سخت افزار (پلتفرم این عنوان) نگران هستند، وقتی بحث سری «Trails of» مطرح باشد، (این سری) کاربران زیادی بر روی PS Vita دارد. در این لحظه ما در حال بررسی آن هستیم که (آیا بهتر است) این عنوان را انحصاری PS4 کرده یا اینکه آن را به صورت Cross-Platform برای PS Vita نیز منتشر کنیم.»

 

DP –: آیا شخصیت اصلی هنوز «رین» است؟

آقای «کوندو»: «شخصیت اصلی و کلیات داستان (در میان تیم سازنده) مشخص شده‌اند. لطفا منتظر دیدن آنکه چه شخصیت‌های در این عنوان پدیدار می‌شوند باشید.»

 

«The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III» قرار است سال آینده در ژاپن منتشر شود و با توجه به صحبت‌های مطرح شده پیرامون این عنوان، تا این لحظه نسخه PS4 آن را می‌توان قطعی دانست.  

 

لازم به ذکر است که نسخه اول این عنوان دسامبر سال گذشته برای PS3 و PS Vita توسط شرکت «XSEED» در آمریکای شمالی عرضه و با واکنش خوبی از طرف منتقدین و هوادارن روبرو شد. «XSEED» همچنین اعلام کرده که «Trails of Cold Steel II» که دنباله‌ای مستقیم برای نسخه اول این عنوان است، را پاییز امسال برای PS3 و PS Vita در آمریکای شمالی منتشر می‌کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا