اخبار بازی

مدیرعامل EA: ما کمپانی پول پرستی نیستیم

مدیرعامل کمپانی «EA»، در «B.C. Tech Summit» که در روز سه شنبه برگزار شد، صحبت‌های جالبی زد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

به نظر می‌رسد «Andrew Wilson»، مدیرعامل کمپانی EA، از اینکه مردم درباره آنها چه فکری می‌کنند، آگاه باشد: «زمانی که صحبت از تجارت در بازی‌های کامپیوتری می‌شود، EA کمپانی پول پرستی است که فقط می‌خواهد از کسانی که بازی‌هایش را خریداری کرده‌اند، پول جمع آوری کند. ولی این چیزی نیست که ما سعی به انجام‌اش داریم.»

EA در ابتدا، یک کمپانی مستقل بود، به دنبال ساخت بازی و ترکیب آن با هنر، حتی شما می‌توانید این را در اسم کمپانی ببینید، هنر‌های الکترونیکی (اشاره به اسم کمپانبی [Electronic Arts]). ولی درحال حاضر یکی از بزرگ ترین ناشرهای صنعت بازی است و به عقیده مردم یک شیطان واقعی، حتی چندین جایزه به عنوان منفورترین کمپانی را نیز کسب کرده‌است.

EA، در طی چند سال گذشته، تغییرات زیادی کرده، از جمله کنسل کردن و عقب انداختن بازی‌های پرهزینه‌اش بجای عرضه محصولات ناقص، برای نمونه دو عنوان «Battlefield: Hardline» و «Dragon Age Inquisition» که با کمی تاخیر عرضه شدند. این مثالی از تمرکز Wilson برروی کیفیت بازی‌ها بجای سودجویی از آنهاست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا