اخبار بازی

مدت زمان تقریبی Batman: Arkham VR مشخص شد

بازی Batman: Arkham VR به زودی برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR منتشر خواهد؛ اخیراً نیز مدت زمان تقریبی اتمام آن مشخص شده که بر طبق آن، این بازی تجربه‌ای کوتاه خواهد بود.

وب‌سایت استرالیایی Press Start، فرصت این را داشته تا با Dax Ginn از Rocksteady گفتگویی داشته باشد و در جریان آن وی مشخص کرده که چه مدت طول می‌کشد تا مراحل این بازی 100 درصد به اتمام برسد.

وی در این باره بیان کرد:" روایت داستان اصلی این بازی 60 دقیقه به طول می‌انجامد، اما از آنجایی که محتوای اضافی‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده، مدت زمان اتمام بازی 90 دقیقه افزایش می‌یابد. بنابراین دلیلی منطقی برای انجام چند باره‌ی بازی برای اتمام تمامی مراحل قرار داده شده در بازی خواهید داشت."

بنابراین برای اتمام این بازی به زمانی برابر با 2 و نیم ساعت زمان نیاز خواهید داشت. طبیعتاً این مقدار برای یک بازی کم است، اما با توجه به سبک و پلتفرم عرضه‌ی بازی می‌توان از آن چشم پوشی کرد. با توجه به مدت زمان کم این بازی، آمازون این بازی را با قیمت 19.99 دلار برای فروش قرار داده است.

بازی‌هایی که برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR عرضه می‌شوند، شامل طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها هستند، برخی بازی‌ها بسیار گران و برخی نیز بسیار ارزان هستند؛ اما از آنجایی که قعلاً این تکنولوژی (هدست های واقعیت مجازی) تازه وارد بازار شده و تجربه‌ای جدید هستند و طول می‌کشد تا بین توسعه دهندگان و بازیکنان جا بیفتد می‌توان از این مورد خرده نگرفت.

بازی Batman: Arkham VR و Playstation VR همزمان با یکدیگر در تاریخ پنج شنبه 22 مهر ماه [13 اکتبر میلادی] وارد بازار خواهند شد. هر دو مورد اشاره شده نیز از نسخه‌ی جدید کنسول Playstation 4، یعنی PS4 Pro پشتیبانی می‌کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا