اخبار بازی

مدت زمان تقریبی بخش داستانی Nier Automata مشخص شد

دو شرکت Platinum Games و Square Enix در جریان نمایشگاه Gamescom امسال خبرهای زیادی پیرامون بازی جدیدشان، Nier Automata منتشر کردند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انتشار بازی برای پلتفرم PC به صورت همزمان در کنار کنسول PS4 اشاره کرد. همچنین احتمالاتی مبنی بر عرضه این بازی برای پلتفرم‌های Xbox One و Nintendo NX در آینده نیز وجود خواهد داشت. که در نتیجه‌ی آن و با داشتن بازار گسترده‌تری نسبت به تصمیم اولیه [انتشار انحصاری برای PS4] Square Enix می‌تواند به موفقیت این بازی در سراسر جهان خوش بین‌تر باشد.

اما در ادامه‌ی خبر‌های منتشر شده پیرامون Nier Automata، یکی از سازندگان آن به نام Yosuke Saito، اظهارات قبلی خود را تصحیح و اطلاعاتی از مدت زمان تقریبی بخش داستانی بازی ارائه کرده است. او پیش از این اعلام کرده بود که نسخه‌ی جدید Nier تقریباً 25 ساعت طول خواهد کشید که با توجه به سبک این بازی [نقش‌آفرینی] برخی از علاقه‌مندان از این مدت زمان نسبتاً کوتاه دلسرد شده بودند. اما Yosuke Saito بتازگی اظهار داشته که پس از گفتگو با سازندگان این بازی در ژاپن مطلع شده که گیم‌پلی بخش داستانی این بازی "بسیار بیشتر" از 25 ساعت خواهد بود.

در کنار این موارد همچنین اعلام شده که بازی Nier Automata دارای ماموریت‌های جانبی نیز خواهد بود. برخی از این ماموریت‌ها کوتاه خواهند بود؛ همانند پیداکردن آیتمی در نقشه‌ی گسترده‌ی بازی. برخی دیگر نیز به نسبت طولانی‌تر خواهند بود و به زمان بیشتری برای اتمام آن‌ها نیاز است. گرچه اتمام این مراحل جانبی موردی الزامی برای رسیده به پایان داستان بازی نیست اما انجام آن‌ها باعث درک بهتر از داستان و پایان آن خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا