اخبار بازی

محققین پیش بینی می‌کنند هدست PlayStation VR تا پایان سال 2016 بیش از 2.6 میلیون واحد بفروشد

هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive ممکن است که از نظر فنی کار خارق‌العاده‌ای انجام داده باشند، اما در بازار با شکست مواجه شدند. در مقابل اما، پیش بینی می‌شود که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR به یک موفقیت قابل توجه در بازار برسد و برای تحقق این امر بهترین فرصت را برای موفقیت در این بازار نوپا دارد. دلایل بسیاری برای پیش بینی عملکرد موفقیت آمیز این هدست واقعیت مجازی می‌توان آورد، از جمله قیمت پائین آن در مقایسه با دیگر رقیبان و این مورد که برای تجربه‌ی این هدست تنها به یک کنسول Playstation 4 به جای یک رایانه‌ی شخصی [PC] قدرتمند [که تهیه‌ی آن گران قیمت خواهد بود] نیاز خواهید داشت.

بنابراین پیش بینی محققین SuperData [از طریق GamesIndustry.biz] در رابطه با فروش بالای هدست PlayStation VR نباید خیلی تعجب آور باشد. بر اساس این گزارش، هدست PSVR با فاصله‌ی بسیار زیادی از رقیبان خود در بازار هدست‌های واقعیت مجازی پیشی خواهد گرفت؛ SuperData پیش بینی کرده که تا پایان سال 2016 میلادی بیش از 2.6 میلیون واحد Playstation VR فروخته شود که با توجه به فروش کم Oculus و Vive این رقم شگفت آور است.

تنها رقیب هدست PSVR، هدست Gear VR از سامسونگ است که حدود 2.3 میلیون نسخه از آن فروخته شده است. اما بنظر می‌رسد PSVR 4 برابر بیشتر از هدست‌های Oculus و Vive بفروشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا