اخبار بازی

محتویات تک‌نفره بیشتری به Street Fighter V افزوده خواهد شد

به گفته شرکت «کپکام»، محتویات آفلاین بیشتری در راه «استریت فایتر ۵» هستند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

یکی از مدیران روابط عمومی شرکت «کپکام»، آقای «پیتر روساس»، اخیرا مصاحبه‌ای پیرامون عنوان «استریت فایتر ۵» با سایت «Uproxx» داشته است. وی در طول این مصاحبه از بخش‌های تک‌نفره جدیدی که قرار است به زودی به این عنوان اضافه شوند صحبت کرده، و همچنین از عرضه محتویات معرفی نشده بیشتری در سال جاری و سال‌های آتی خبر داد.

 

«با وجود اینکه بازی (استریت فایتر ۵)، فاقد بخش همیشگی «آرکید» به هنگام عرضه بود، ما نسبت به دو محتوای آفلاین جدید («سوروایوال» و «کرکتر استوری مود») که در حال حاضر در «استریت فایتر ۵» قرار دارند، هیجان زده‌‌ هستیم، و قصد داریم در آینده آن‌ها را بهبود بخشیده و گسترده‌تر کنیم.»

 

وی ادامه داد:

 

«علاوه بر آن، در ماه جاری قرار است دو بخش جدید از «چلنج»‌ها را به بازی اضافه کنیم، و همچنین در آینده نزدیک، به دنبال افزودن بخش مبارزه با «CPU» (به صورت Versus) نیز هستیم. محتوای داستانی بازی نیز قرار است در ماه جون، توسط یک آپدیت رایگان به بازی اضافه شده و در دسترس تمامی بازیکنان قرار گیرد. این اولین‌ بار در تاریخ سری «استریت فایتر» خواهد بود که بازیکنان می‌توانند یک داستان سینمایی را در بازی تجربه کنند. 

 

محتویات جدید (و معرفی نشده) بیشتری برای بازیکنان آفلاین، در طول سال ۲۰۱۶ و سال‌های آتی به صورت رایگان عرضه خواهد شد، پس افرادی که به بخش‌های تک‌نفره علاقه دارند به زودی محتویات بسیار بیشتری برای بازی کردن خواهند داشت.»

 

«استریت فایتر ۵» هم‌ اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی و PS4 قابل دسترسی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا