اخبار بازی

متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد

به نظر می‌رسد هر روز خبر تازه‌ای از کونامی به بیرون درز پیدا می‌کند. جدیدترین آن‌ها امکان وجود میکروترنسکشن (نوعی مدل تجاری است که در آن مصرف کننده می‌تواند با پرداخت پول، از محصولات مجازی استفاده کند) در متال گیر سالید 5 است.

اگرچه هنوز چیزی تایید نشده است اما از کنار هم قرار دادن مدارک موجود می‌توان به چنین نتیجه‌ای رسید.

اول از همه، توضیحی از فروشگاه پلی‌استیشن ایتالیا، حاوی کلمه کلیدی «Acquisti in-game opzionali» به معنی «خرید داخل بازی اختیاری» بود. اگرچه این عبارت می‌تواند همان DLC باشد ولی چند نمونه از پیش‌نمایش‌های منتشر شده از MGS5، از جمله پیش نمایش IGN به این نکته اشاره کرده است که در بازی، برای تقویت مادربیس «امکاناتی برای کاهش زمان» وجود دارد که در حالت آفلاین قابل دسترس نیست.

شما در The Phantom Pain قابلیت ساخت پایگاه اصلی برای خود را دارید که برای افرادی که پیس واکر را تجریه کرده‌اند آشناست. در این بخش از واحد پولی به نام GMP برای خرید وسایل برای تقویت پایگاه استفاده می‌شد که نتیجه آن، پیشرفت‌هایی در گیم‌پلی بازی بود.

از ترکیب توضیحات فروشگاه پلی‌استیشن ایتالیا و پیش‌نمایش‌های بازی و اشارات داخل بازی، به نظر می‌رسد ممکن است توانایی این را داشته باشید تا با خرید میکروترنسکشن‌ها، پایگاه خود را زودتر از موعد بسازید.

MGS5: TPP در اول سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، 360، PS3، PS4 و Xone عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا