اخبار بازی

مایکل پچر: PC گیمر‌ها مشابه نژادپرستان هستند

چندی پیش سونی جزئیات انتشار کنسول میان نسلی خود، یعنی PS4 Pro، را اعلام کرد. این کنسول در تاریخ [10 نوامبر میلادی] با قیمتی معادل 400 دلار منتشر خواهد شد. سونی اعلام کرده که بر خلاف عقیده‌ی اکثریت، PS4 Pro جهت رقابت با رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد نه Xbox Scorpio [و دیگر نسخه‌های Xbox]. آقای Michael Pachter تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدئویی در این رابطه اظهاراتی داشته و اعلام کرده که PC گیمرها مشابه "نژادپرستان" هستند.

او در این مورد بیان داشته:"من فکر می‌کنم PC گیمرها مشابه نژادپرستان هستند؛ آن‌ها تنها از کسانی که هم‌نوع خودشان هستند خوششان می‌آید و هیچ علاقه‌ای به ترکیب با دیگر نژادها [بازیکنان کنسولی] ندارند. این گروه مردمی مغرور هستند که اعتقاد دارند کاری که انجام می‌دهند بهتر از کاری‌ست که دیگران انجام می‌دهند."

اگرچه او فکر می‌کند که دارندگان کنسول‌های Xbox طرز فکری متفاوت دارند، او در این مورد اظهار داشت:" با این حال اگر شما پیش از این یکی از کنسول‌های Xbox را داشتید، هم‌اینک فرصت مناسبی‌ست تا حس و حال یک Playstation گیمر را درک کنید. و من فکر می‌کنم اگر شما تاکنون اقدام به تهیه‌ی یک کنسول نسل جدید نکرده‌اید [شامل زیرمجموعه‌ای از PC گیمرها نیز می‌شود] این چیزی‌ست که باید آن را بخرید. کنسول PS4 Pro یک انتخاب صحیح و بدیهی‌ست."

اما بر خلاف اعتقاد مایکل پچر، هستند کسانی که هر 3 پلتفرم را دارند و بازی‌های مولتی پلتفرم را بر روی رایانه‌ی شخصی خود اجرا می‌کنند و کنسول‌ها را برای تجربه‌ی انحصاری‌های قدرتمند و محبوبشان در اختیار دارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا