اخبار بازی

مایکروسافت: XOne صد دلار بیشتر از PS4 ارزش دارد

مایکروسافت  معتقد است Xbox One نسبت به PS4 100 دلار بیشتر می ارزد و ادعا می‌کند XOne دارای بازی ها و سیستم آنلاین "بهتری" است، پس به همین خاطر، دارای سیستم بهتری نیز نسبت به کنسول سونی خواهد بود.

 

 

آقای Albert Penello (مدیر ارشد برنامه ریزی محصولات Xbox ) طی گفتگویی که با GameSpot داشته، گفته است: "مسئولیت ثابت کردن ارزش افزوده 100 دلاری XOne بر عهده ماست و من فکر می‌کنم که واقعا این ارزش را دارد."

 

وی ادامه می‌دهد: "من تصور می‌کنم که بازی های ما بهترند و زمانی که افراد، شروع به تجربه کینکت کرده و قابلیت تشخیص صدای آن را مشاهده کنند، به این مسئله پی خواهند برد. همچنین امکان داشتن همه این امکانات در قالب یک سیستم(XOne) و سیستم سرویس دهی آنلاین ماست که نشان دهنده برتری مان خواهد بود."

 

در بریتانیا، کنسول مایکروسافت با قیمت 429 پوند و PS4 با قیمت 349 پوند، عرضه خواهند شد.

برنامه اختصاصی مایکروسافت برای روز عرضه Xbox One، عرضه عناوین Forza Motorsport 5، Ryse: Son of Rome و Dead Rising 3 همراه با Kinect Sport: Rivals و Titanfall در سال آتی، خواهد بود.

 

این در حالیست که PS4 در تاریخ 29 نوامبر و به دنبال آن، عنوان های Killzone: Shadow Fall، DriveClub، Knack و Infamous: Second Son در فوریه عرضه می‌شوند. علاوه بر این، تعدادی بازی indie شامل: Hotline Miami 2، Rogue Legacy و Volume نیز برای PS4 انتشار می‌یابند.

 

آقای  Panello در ادامه، اضافه می‌کند که مردم همیشه به دنبال خرید "بهترین محصولات" هستند، پس این اختلاف قیمت، مشکل و دردسری برای Xbox One ایجاد نخواهد کرد.

 

شب گذشته، این خبر پخش شده بود که تاریخ عرضه XOne جلو افتاده است و همان طور که می‌دانید، PS4 برای بریتانیا در 29 نوامبر عرضه می‌شود. علاوه بر این، تعدادی باندل رسمی PS4 نیز در دسترس خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا