اخبار بازی

مایکروسافت: Xbox Scorpion قدرتمندترین کنسول ساخته شده تاکنون خواهد بود

مدیر بخش بازاریابی Xbox، آقای Aaron Greenberg، در مورد جدیدترین رونمایی مایکروسافت یعنی Xbox Scorpio صحبت‌هایی کرد و این کنسول را به خاطر قدرت‌اش "دیو" توصیف نمود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«ما در حال ساخت یک دیو هستیم. Xbox Scorpio قدرتمندترین کنسولی که تاکنون ساخته شده، خواهد یود و از وقتی که حین ساخت Xbox نسل ششم در این‌جا حضور داشتم، این را می‌گویم که اسکورپیو بسیار قدرتمند به حساب می‌آید. ما با شبکه Xbox Live و برخی از بازی‌های خلاقانه خود، پیشگام بوده‌ایم و این بسیار مسرت بخش است که به ریشه‌های خود باز می‌گردیم.» 
Aaron Greenberg در صحبت‌هایش گفت که کارکنان بخش Xbox به خاطر اسکورپیو خوشحال شده‌اند. در این مورد او توضیح داد: «به نظر من همه‌ی ما در تیم Xbox گیمر هستیم و به کاری که انجام می‌دهیم عشق می‌ورزیم که ما تاکنون روحیه به این بالایی را ندیده‌ایم. اعضای تیم به خاطر دیدگاه‌مان نسبت اسکورپیو و عرضه آن برای طرفدارانمان، خوشحال شده‌اند.» 
علاوه بر این‌که مایکروسافت گام بلندی در زمینه سخت افزار بزداشته هست، همچنان به عرضه بازی‌ها تمرکز دارد. Greenberg اشاره کرد که مایکروسافت، سال آینده بازی‌های انحصاری بیشتری را عرضه خواهذ کرد. 
«مسلم است که یک بازی باید المان‌های بازی بودن را داشته باشد. ما به لطف استودیوهای داخلی خود و همکاری با شرکایمان، نشان دادیم که سال آینده بازی‌های بیشتری را عرضه خواهیم کرد.»

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا