اخبار بازی

مایکروسافت: Steam Machines تهدیدی برای ما نیست

احتمالا شما نیز از سه رونمایی اخیر شرکتی که بازی Half-Life را خلق کرده است یعنی Valve خبر دارید که شامل Steam Os ,Steam Machines و Steam Controller می باشد.
حال در این میان آیا کمپانی مایکروسافت نگران عرضه Steam Machines خواهد بود؟ اینطور که رئیس استدیوهای مایکروسافت در اروپا آقای Phil Harrison گفته اند جواب خیر است. ایشان طی مصاحبه خود با مجله MCV انگلستان می گویند: "فکر نمی کنم تهدیدی باشد. من احترام زیادی برای Valve قائل هستم و آنها کارهای هوشمندانه زیادی انجام داده اند. پلتفرم Steam یکی از آنها است. شرکت آنها در نزدیکی شعبه اصلی ما در سیاتل است و ما رابطه خوبی با آنها داریم. ما معتقدیم اکوسیستم Xbox One، مدل تجاری و پشتیانی آن در فروش باعث موفقیت بسیار زیاد پلتفرم ما خواهد شد اما تا زمانی که محصولات Valve را مشاهده نکنم و درک کاملی از معرفی های آنها نداشته باشم برای من واضح نیست که مشغول چه کاری هستند. چیزی که در معرفی های Steam کاملا واضح می باشد این است که آنها هیجان انگیز ترین تجربه گیمینگ در اتاق نشیمن را هدف قرار داده اند. شما بازی های فوق العاده را در بزگترین صفحه نمایش که به یک سیستم صوتی متصل است پیدا خواهید کرد."
مرحله closed beta هم اکنون در حال اجرا است (Steam Machine برای چند صد نفر ارسال شده است) و احتمالا سال بعد عرضه خواهد شد.
GE

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا