اخبار بازی

مایکروسافت پشتیبانی از اتصال Xbox Live به دیگر شبکه‌های آنلاین مانند PSN را اضافه کرد

«مایکروسافت»، پشتیبانی از اتصال «Xbox Live» به دیگر شبکه‌های آنلاین مانند «Playstation Network» را اضافه کرد، به این معنا که کاربران «Xbox One» و «Windows 10» می‌توانند با کاربران دیگر پلتفرم‌ها مانند «Playstation 4» به بازی بپردازند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«Chris Charla»، رییس بخش «ID@Xbox» امروز در طی خبری در سایت Xbox.com گفت: «توسعه دهندگان از حالا می‌توانند از این قابلیت به میل خود استفاده کنند. در کنار پشتیبانی از Cross-Platform بین کاربران Xbox One و Windows 10، ما دسترسی توسعه دهندگان به استفاده از Cross-Network (اتصال به دیگر شبکه‌های آنلاین) را نیز اضافه کرده‌‌ایم. به این معنا که کاربران Xbox One و Windows 10 که از Xbox Live استفاده می‌کنند، می‌توانند با دیگر بازیکنان در شبکه‌های آنلاین دیگر (دیگر کنسول‌ها و PC) بازی کنند. البته کاربران می‌توانند این قابلیت را خاموش و تنها با کاربران Xbox Live به بازی بپردازند.»

اولین بازی که از این قابلیت استفاده می‌کند «Rocket League» از استدیو «Psyonix» خواهد بود که به کاربران Xbox One اجازه بازی با بازیکنان PC را می‌دهد. مایکروسافت همچنین دیگر شبکه‌های آنلاین را برای همکاری و استفاده از این قابلیت دعوت کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا