اخبار بازی

مایکروسافت و توضیح دلیل وجود کینکت در کنار Xbox One

دیروز یکی از سازندگان Xbox One در سایت Reddit اطلاعات بسیار زیاد و جدیدی را منتشر نمود.

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که در هر جعبه Xbox One یک کینکت نیز وجو دارد و همین عامل نیز باعث شده است تا قیمت X One حدود 100 دلار از رقیب خود یعنی PS4 بیشتر باشد.

با این حال سازندگان کنسول عقیده دارند که وجود کینکت به صورت الزامی، آزادی عمل به بازی سازان برای امکاناتی منحصر به فرد می‌دهد.

این عضو مایکروسافت اظهار دارد: "دلیل قرار دادن کینکت در تمامی جعبه های Xbox این است که بازی سازان مطمئن شوند با خلق قابلیت هایی برای کینکت در بازی خود، همه آن را تجربه خواهند نمود. بعضا مردمی را می‌بینم که به خاطر مشاهده نکردن قابلیت های کامل کینکت، از آن استقبال نمی‌کنند؛ باید اعلام کنم که این دستگاه یک بخش مهم از تجربه و لذت Xbox One است."

وی همچنین در مورد نظر یکی از افراد در رابطه با برداشته شدن قانون الزام وصل بودن همیشگی کینکت به X One می‌گوید که این کار باعث خدشه دار شدن اطمینان بازی‌ سازانی می‌شود که در رابطه با آن ها صحبت کردیم.

او در این باره اذعان دارد: "عناوین و قابلیت هایی که کینکت در X One از آن پشتیبانی دارد بسیار زیاد است؛ حتی نمی‌توانم دستگاه را بدون کینکت تصور کنم. من برای این پیشنهاد فقط دو راه می‌بینم:

الزامی نبودن وصل کردن کینکت و خاموش بودن تمامی این قابلیت ها در حالت عادی

تمامی این قابلیت ها در حالت عادی روشن باشد و در صورتی که مردم بخواهند کینکت را خاموش کنند، آن ها نیز خاموش شوند.

که با تحقق مورد اول، باز هم آن اطمینان مذکور از بین می‌رود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا