اخبار بازی

مایکروسافت و بخش دوم تغییر سیاست های Xbox One این بار در مورد Xbox Live

پس از منتشر شدن خبر تغییر سیاست های مایکروسافت در مورد محدود کردن خریداران و نیاز به اتصال هر روز به اینترنت، حال منابع سایت EGM دریافته اند که این شرکت حال در فکر حرکاتی است تا با کنسول سونی، یعنی PlayStation 4 به یک حالت توازن برسد.

یکی از این کار ها که منبع ما اشاره دارد که هم اکنون در شرکت مایکروسافت مورد بحث و بررسی قرار گرفته، این است که Xbox One را با یک Xbox Live Gold مجانی با دوره استفاده محدود عرضه کنند و برای خرید کنسول خود ایجاد انگیزه نمایند. همان طور که می‌دانید سونی اعلام نموده است که برای multiplayer آنلاین باید پول بپردازید و با این حرکت مایکرو، قیمت دو کنسول تقریبا قابل قیاس و نظیر یک دیگر خواهد شد. (قیمت بخش آنلاین PS4، سالیانه 50 دلار است و قیمت X1 و PS4 به ترتیب 499 دلار و 399 دلار می‌باشد.)

لازم به ذکر است که تمامی این حرکات برای احیای یکی از بدترین Launch ها پس از New Coke است. به گفته یکی دیگر از منابع که در بخش پیش فروش ها فعالیت دارد، Xbox One تقریبا هفته گذشته نابود شد. به گفته او اکثر پیش فروش ها پس از E3، به طرز باور نکردنی به سمت PlayStation 4 سوق داشت که مشتریانی از این دسته که کنسول را پیش خرید می‌کنند، ممکن است باعث باخت مایکروسافت حتی قبل از شروع شدن نسل جدید شوند.

طبق گفته های این منبع، مایکروسافت امیدوار است که کاربران Xbox One کاملا از این مزایا استقبال کنند. آن ها هنوز هم با قدرت قبل باور دارند که تجارت و سیاست اصلی آن ها شامل مزایای فوق العاده ای می‌شد که می‌توانست در خریداران ایجاد انگیزه کند و کاری کند که که این مزیت ها را قبول کنند و یا باعث شود که خریداران در آن بخش ها فعالیت کنند و لذت ببرند.

زمان به ما خواهد گفت که آیا مایکروسافت موفق خواهد شد و به چیزی که از Xbox One می‌خواست می‌رسد یا خیر.

یکی از سخن گویان مایکروسافت نیز این متن را به EGM فرستاده است:

"ما فکر می‌کنیم 499 دلار یک قیمت بسیار عالی و قابل قبول در ازای این بازی ها و سرگرمی های دیگری که ما در این دستگاه قرار داده ایم، است. ما همیشه به دنبال پیشنهاد های جدید هستیم؛ اما این بار اطلاعات بیشتری در این مورد نمی‌توانیم برایتان منتشر کنیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا