اخبار بازی

مایکروسافت هک شدن اکانت های معتبر و معروف XBL را تایید کرد

شرکت مایکروسافت، به هک شدن تعدادی از اکانت های معتبر و معروف کاربران خود پی برده و اعلام شده این اقدام توسط کارکنان سابق شرکت مایکروسافت صورت گرفته است. بنا بر اعلام The Verge، هکرها ( کارکنان سابق شرکت ) با در اختیار داشتن کد امنیتی و فرم مربوطه، توانسته اند وارد شبکه شوند و تعدادی از کاربران را مورد حمله قرار دهند.

سخنگوی مایکروسافت به سایت The Verge اعلام کرده است که : " ما بر این آگاه هستیم که هکرها با استفاده از چندین رشته امنیتی و حیطه های مهندسی خاص توانسته اند به سیستم اکانت های XBOX LIVE وصل شوند و کاربران معتبر را مورد هک قرار دهند. این هکرها از کارکنان سابق مایکروسافت بوده اند. "

" ما همچنین از راه قانونی و سایر شرکت های و سازمان های مختلف دست به کار شده ایم تا این اقدام هکرها را غیر فعال و از ادامه فعالیت شان جلوگیری کنیم. امنیت اکانت های XBOX LIVE اهمیت ویژه ای برای ما دارند و تلاش ما بر این است که امنیت و حفاظت اکانت های مایکروسافت را روز به روز افزایش دهیم. "

مایکروسافت از دارندگاه اکانت های XBL درخواست کرده است که نسبت به افزایش امنیت اکانت اقدام کنند و با راهنمای امنیت اکانت بیشتر آشنا شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا