اخبار بازی

مایکروسافت نمی‌خواهد HoloLens به وضعیت Kinect دچار شود

«Alex Kipman»، خالق «HoloLens»، در طی کنفرانس «TED» در شهر «Vancouver»، گفت که مایکروسافت می‌خواهد اطمینان پیدا کند که هولولنز در زمان عرضه، برای مردم قابل استفاده و مفید خواهد بود تا به وضعیت «Kinect» دچار نشود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Kipman در نمایشی که در طی کنفرانس داشت، استیج را به دشت، ماه و سیاره مریخ تبدیل کرد و همچنین با فضانوردی به صورت ویدیو هلوگرافیکی صحبت کرد، ولی همچنان اشاره‌ای به تاریخ عرضه این دستگاه نکرد: «زمانی که فکر کنم مردم برای این دستگاه آماده هستند، آنرا عرضه خواهیم کرد. حال این زمان می‌تواند خیلی نزدیک یا خیلی دور باشد.»

Kipman توضیح داد که کینکت زودتر از موعد عرضه شد و تجربه خوبی برای مایکروسافت نبود. با اینکه در طی 60 روز 10 میلیون نسخه به فروش رفت، ولی دستگاه آماده فروش نبود، به همین دلیل اشتیاق برای استفاده از آن به دلیل نبود نرم افزار و تکنولوژی کافی از بین رفت. او ادامه داد که می‌خواهد از مفید و قابل استفاده بودن هولولنز قبل از عرضه، اطمینان پیدا کند: «اگر مشتری این دستگاه را امروز بخرد، می‌تواند 12 کار با آن انجام دهد و احتمالا بعد از چند روز در گوشه‌ای خاک می‌خورد.»

مایکروسافت سال پیش اعلام کرد که کیت توسعه این دستگاه 3 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا