اخبار بازی

مایکروسافت: منتظر غیر منتظره‌ها در E3 باشید

به عنوان بخشی از پادکست «Inner Circle» مدیر اجرایی مایکروسافت Aaron Greenberg درباره برنامه‌های شرکت مایکروسافت برای E3 امسال توضیح داد. برنامه‌هایی که Greenberg آن را «Super Bawl بازی‌ها» می‌نامد.

متن مصاحبه: «در یک کلام، منتظر غیر منتظره‌ها باشید.»
«منتظر سوپرایز های بسیار زیادی باشید. منتظر صحبت‌های ما درباره بازی‌ها باشید. و اگر شما جزو دارندگان کنسول Xbox One هستید، من فکر می‌کنم شما واقعا، واقعا، واقعا از پولی که برای خرید کنسول خرج کرده‌اید خوش‌حال خواهید شد. و اگر شما هنوز تصمیم نگرفته‌اید تا کدام کنسول را انتخاب کنید، ما امیدواریم که شما به بازی‌هایی که برای Xbox در E3 نظر گرفته‌ایم نگاه کنید و بعد تصمیم به خرید کنسول بگیرید. ما ایده‌هایی داریم که قصد داریم در E3 عملی کنیم، کار هایی که هیچ وقت در گذشته آن‌ها را انجام نداده‌ایم. ما امسال رویکرد متفاوتی برای E3 خواهیم داشت و من احساس بسیار خوبی نسبت به آن دارم و بسیار هیجان زده هستم.»

 Greenberg درباره جزئیات مایکروسافت درباره رویکرد متفاوت آن‌ها در E3 حرفی نزد و فقط گفت جزئیات جدید بعدا اعلام خواهد شد. کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 معمولا به معرفی بازی‌های جدید و نمایش گیم پلی آن‌ها، صحبت سازندگان بازی‌ها و معرفی قابلیت های جدید کنسول مربوط می‌شود ولی به نظر می‌رسد آن‌ها برای امسال برنامه هایی متفاوتی در نظر گرفته‌اند.

در ادامه Greenberg اعلام کرد، برنامه های مایکروسافت برای E3 امسال دارای «چند مرحله» خواهد بود، فراتر از آنچه که آن ها در سال گذشته انجام دادند. او در ادامه هم اعلام کرد که مایکروسافت دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل و دسترسی طرفداران به برنامه های این شرکت است. 

همچنین در طول پادکست، Greenberg درباره برنامه‌های مایکروسافت برای هرچه بهتر کردن کنسول Xbox One از طریق آپدیت‌های ماهیانه گفت:
«ما بر این باوریم که از طریق آپدیت‌های ماهیانه کنسول این فرصت را داریم که نوآوری ها و ویژگی‌های جدیدی به کنسول اضافه کنیم. اضافه کردن سایت  the Xbox Feedback این اجازه را به مایکروسافت داده است که هر چه که طرفداران می‌خواهند را به کنسول اضافه کند و این سایت تاثیر زیادی بر آنچه که ما قصد داریم انجام دهیم، گذاشته است. ما قصد داریم به صورت خستگی ناپذیر به کار خود ادامه دهیم و ویژگی‌های جدید را به کنسول اضافه کنیم. شما می‌توانید انتظار سرمایه‌گذاری بیشتر توسط کمپانی بر روی شبکه آنلاین Xbox Live را داشته باشید. شما سرمایه گذاری‌های ما برای نرم افزار های بیشتر و قابلیت‌های جدید را خواهید دید. همانند قابلیت Screenshot، مردم از ما خواستند و ما هم اضافه کردیم. ما هر ماه در حال اضافه کردن قابلیت‌هایی که طرفدران می‌خواهند هستیم و به این کار ادامه خواهیم داد. تیم ما لیست بلند و بالایی از ویژگی‌هایی دارد که مردم از ما خواسته‌اند و ما در حال کار کردن بر روی اضافه کردن این ویژگی ها هستیم. امیدوارم مردمی که Xbox One را خریداری کرده‌اند به این نکته توجه کنند که کنسول Xbox One هر ماه در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. و اگر یک سال از الان حساب کنیم، کنسول Xbox One سال آینده به صورت قابل ملاحظه ای پیشرفت خواهد کرد.»
«این تعهد ما است، تا نوآوری های جدید اضافه و کنسول را بهتر از آن‌چه هست، کنیم.»

Greenberg همچنین یادآوری کرد، که هنوز حدود دو سال است که وارد نسل جدید کنسول‌ها شده‌ایم و این نسل ممکن است یک دهه به طول بیانجامد. بدین ترتیب او گفت، بازیکنان می‌توانند انتظار بازی‌هایی با گرافیک بهتر، غنی تر و دارای قابلیت‌های بیشتر را از بازی‌های کنسول Xbox One داشته‌باشند.
«ما واقعا هنوز در ابتدا نسل جدید کنسول‌ها هستیم. تازه هنوز شروع کرده‌ایم تا کیفیت گرافیکی پلتفرم خود را نشان دهیم و ما واقعا تازه شروع به کنار هم قرار دادن نوآوری‌ها و چیز های جدید و جالبی در Xbox Live کرده ایم. برخی از کار ‌هایی که ما در حال انجام آن‌ها هستیم مربوط به قسمت سرور های Azure و Cluod می‌شود. نوآوری هایی که برای بازی ها طراحی شده‌اند و خیلی هم جالب هستند. فرصت‌های بسیار زیادی برای نوآوری وجود دارد. من بیش از حد هیجان زده‌ام. من گوشه‌ای از آینده کنسول را دیده‌ام، همچنین من قسمتی از ویژگی‌های جدید کنسول را دیده‌ام که بسیار عالی به نظر ‌می‌رسند.»

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا