اخبار بازی

مایکروسافت: ما هک نشده ایم

مایکروسافت شایعات مبنی بر هک شدن حساب کاربری کاربران Xbox Live را رد کرد.

هفته گذشته گروه هکر "DerpTrolling" ادعا کرد، 1473 حساب کاربری Windows Live که شامل نام کاربری و پسورد آن ها می شود را در فضای اینترنت منتشر کرده است.
علاوه بر این گروه DerpTrolling ادعا کرد، حساب کاربری 2000 نفر از کاربران شرکت 2K و 2131 نفر از کاربران شرکت سونی را هم هک کرده و نام کاربری و پسورد آن ها را منتشر کرده است.
شرکت سونی این ادعا را رد کرد و اعلام کرد هیچ گونه مدرکی از ورود غیر قانونی به شبکه PSN وجود ندارد.

و اما لحظاتی قبل شرکت مایکروسافت هم ادعا این گروه هکر مبنی بر هک شدن شبکه Xbox Live را رد کرد:
"ما بلافاصله بعد از منتشر شدن گزارش های مبنی بر هک شدن حساب تعدادی از کاربران مایکروسافت شامل Windows Live و Hotmail این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و تایید می کنیم هیچ کدام از سرویس ها و سایت های مایکروسافت در معرض خطر قرار نگرفته و هک نشده اند. مایکروسافت امنیت حساب کاربری و حریم خصوصی کاربران خود را به صورت جدی در نظر دارد. اگر به هر دلیل حساب کاربری شما در خطر قرار بگیرد، ما سری وارد عمل می شویم و اقدامات لازم برای حوض امنیت حساب شما را انجام می دهیم."
در آخر مایکروسافت برای امنیت بیشتر حساب کاربری، به کاربران خود پیشنهاد می دهد از رمز عبور های قوی و طولانی تر استفاده کنند و به هیچ وجع از یک رمز عبور برای چندین حساب کاربری استفاده نکنند. شما می توانید برای تغییر رمز عبور حساب کاربری خود از سایت زیر، استفاده کنید:
http://www.microsoft.com/security
 

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا