اخبار بازی

مایکروسافت عرضه نسخه PC عناوین انحصاری جدید کنسول Xbox One را منتفی نمی داند

«مایکروسافت» در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه «PC» بازی‌های «3 ScaleBound» ,  «Crack Down» و «Quantum Break» ندارد اما ممکن است در آینده این بازی‌ها برای PC منتشر شوند. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

«فیل اسپنسر» رییس بخش «Xbox» شرکت مایکروسافت در مصاحبه اختصاصی با سایت «PC Gamer» گفت، بازی‌های ScaleBound, Crack Down 3 و Quantum Break برای PC منتشر نخواهند شد، حداقل در حال حاضر منتشر نخواهند شد. به این دلیل که توسعه این عناوین قبل از این که او به عنوان رییس بخش Xbox برگزیده شود و سیاست‌های مایکروسافت در قبال PC Gaming تغییر کند، شروع شده است.

«در مورد چیز‌ هایی مثل  ScaleBound یا Crack Down 3 یا Quantum Break بذارین به طور کل با شما صادق باشم. ما توسعه این عناوین را قبل از برنامه های جدید خود و راهی که برای گسترش Windows به سمت Gaming با برگزیده شدن من به عنوان رییس بخش Xbox در پیش گرفته‌ایم، شروع کردیم.»

همچنین در طول مصاحبه فیل اسپنسر گفت، درخواست ما به تیم سازنده عناوین ذکر شده برای عرضه بازی بر روی بقیه پلتفرم ها به سود این عناوین نیست و بر روی کیفیت نهایی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

عرضه عناوین  ScaleBound, Crack Down 3 و Quantum Break برای PC قطعا منتفی نیست، اما فیل اسپنر تاکید کرد.
«نمی‌خوام بگم این عناوین هرگز برای PC منتشر نخواهند شد، اما در حال حاضر من فقط می‌خوام بر روی همان مسیر قبلی خود یعنی پایان توسعه عناوین خوبی که قبلا شروع کرده‌ایم، باشم.»

اگر به گذشته نگاهی بیاندازیم، RYSE و Dead Rising 3 دو عناوین انحصاری کنسول Xbox One برای PC منتشر شده‌اند و عنوان Sunset Overdrive هم وضعیتی مثل عناوین ذکر شده [ScaleBound, Crack Down 3 و Quantum Break] را دارد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا