اخبار بازی

مایکروسافت سالگرد سرویس Backwards Compatibility را جشن خواهد گرفت

آقای Larry Hyrb [ملقب به Major Nelson] اعلام کرده که شرکت مایکروسافت برنامه دارد تا سالگرد عرضه‌ی سرویس Backwards Compatibility را در اواخر این ماه [میلادی] جشن بگیرد.

Larry Hyrb در رویداد PAX Australia حضور داشت. [مسئولین] وب‌سایت Finder.com نیز در این رویداد حاضر بود و اعلام کردند که Hyrb گفته "یک اطلاعیه‌ی بزرگ" در راه است، اما وی به تصحیح این خبر در Reddit پرداخته است. وی در این زمینه گفته:" (آه) من کاملاً مطمئنم که نگفتم یک اطلاعیه‌ی بزرگ در راه است. بنابراین این تیتر گمراه کننده است. من گفتم که ما برنامه داریم تا سالگرد عرضه‌ی سرویس Backwards Compatibility را جشن بگیریم."

سرویس Backwards Compatibility از روز شنبه 22 آبان ماه [12 نوامبر 2015 میلادی] آغاز به کار کرد. ابتدا تعداد کمی از بازی‌های کنسول Xbox 360 قابل بازی بودند اما در حال حاضر بیش از 250 بازی برای این سرویس عرضه شده که هر هفته بر تعداد آن افزوده می‌شود.

متاسفانه، نلسون جزئیات بیشتری در رابطه با چگونگی این جشن بیان نکرد اما امید می‌رود بازی‌های بیشتری برای پشتیبانی از این سرویس معرفی شوند. خیل عظیمی از علاقه مندان منتظرند تا بازی Skate 3 را با استفاده از این سرویس بر روی کنسول Xbox One خود بازی کنند.

اما از آنجایی که مایکروسافت چندی پیش اشاره کرد که به فکر عرضه‌ی بازی‌های کنسول Xbox بر روی این سرویس است، احتمال معرفی رسمی این مورد نیز می‌رود. با این حال باید تا روز موعود صبر کنیم تا ببینیم مایکروسافت چه چیزهایی برای نخستین سالگرد این سرویس تدارک دیده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا