اخبار بازی

مایکروسافت دخالت مستقیمی در ساخت Gears of War 4 نداشته است

از زمانی که استودیوی The Coalition وظیفه‌ی ساخت چهارمین نسخه‌ی اصلی سری بازی‌های محبوب Gears of War، یعنی Gears of War 4 را عهده دار شد، تحلیلگران معتقد بودند که مایکروسافت دخالت مستقیمی در این استودیو دارد؛ چرا که قبل از توسعه‌ی این بازی آن‌ها مشغول ساخت یک بازی جدید بودند. تحلیلگران معتقد بودند قیمت بالای season pass این بازی و خرید های درون برنامه‌ای [microtransactions] آن با توصیه‌ی مایکروسافت در این بازی قرار گرفته است؛ اما توسعه دهنده‌ی این بازی اعلام کرده که آن‌ها کنترل کامل ساخت Gears of War 4 را در اختیار داشتند و مایکروسافت دخالتی در روند توسعه‌ی این بازی نداشته است.

آقای راد فرگوسن [Rod Fergusson] و رایان کلِون [Ryan Cleven] از استودیوی The Coalition اخیراً گفتگویی با وب‌سایت Eurogamer داشتند و در جریان آن اعلام کردند که:" هیچ دستوری از سوی مایکروسافت مبنی بر تغییر وضعیت بازی صاد نشد. فرآیند توسعه‌ی این بازی طولانی بود، و [خریدهای درون برنامه‌ای] یکی از موردهایی بود که ما خیلی زود به آن علاقه مند شدیم."

آن‌ها در ادامه اظهار داشتند:" برخی موارد هستند که هر صاحب پلتفرمی می‌توان آن‌ها را درخواست کند؛ مثلاً بپرسند این‌ها موارد هستند که می‌خواهیم در بازی قرار دهیم، آیا پلتفرم از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و یا به عنوان یک استودیوی فرست پارتی، این امکان را دارید تا مشکلات نرم افزاری پلتفرم را پیدا و حل کنید؟ ولی این موارد هنگامی که در یک استودیوی second party بودیم نیز وجود داشت. هنگامی که پارتی چت برای Xbox 360 در دسترس قرار گرفت، آن‌ها از ما [اپیک گیمز] خواستند تا عملکرد آن را بررسی کنیم و از درستی آن اطمینان حاصل کنیم."

این گفت و گوی آن‌ها هر گونه دخالت مستقیم مایکروسافت را در روند توسعه‌ی Gears of War 4 تکذیب می‌کند و نشان می‌دهد استودیوی The Coalition همان چیزی که مد نظر داشته را ساخته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا