اخبار بازی

مایکروسافت: خدمات شبکه Cloud برای همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس است

آقای فیل اسپنسر طی سوال یکی از کاربرهای توئیتر پیرامون شبکه Cloud جواب داد: مایکروسافت اجازه می‌دهد تا سازندگان و توسعه دهندگان بازی‌ها از جمله سازندگان بازی‌های انحصاری کنسول PS4، از تکنولوژی و شبکه Cloud به نام Azure استفاده کنند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

این کاربر در توئیتر پرسید: «آیا «Titanfall 2» که دیگر در انحصار Xbox نیست از شبکه قدرتمند Cloud به نام Azure بهرمند خواهد بود یا خیر؟»
آقای اسپنسر در جواب گفت: «خدمات شبکه Azure برای همه‌ی بازی‌ها حتی بازی‌های انحصاری دیگر پلتفرم‌ها در دسترس است. ما مانع استفاده کسی از آن نخواهیم شد.» 

آقای اسپنسر اطلاعات بیشتری در این مورد را اعلام نکرد. اطلاعاتی که نشان دهند بازیی مانند «Titanfall 2» چه امکانات و ویژگی‌هایی حین استفاده از Azure را خواهد داشت. در این مورد آقای اسپنسر جواب داد:

«من در جریان هستم که مردم از من می‌خواهند در مورد این موضوع به خصوص پیرامون بازی‌های Third-Party صحبت کنم اما با عرض پوزش، در حال حاضر چیزی را نمی‌توانم بگویم.»

بازی «Titanfall» از خدمات شبکه قدرتمند Cloud بهره می‌برد که ویژگی‌ بسیار خوبی برای بازی به شمار می‌رود. این بازی در سال 2014 برای PC و کنسول‌های Xbox عرضه شده بود. مایکروسافت و سازنده بازی، Respawn Entertainment، در خصوص استفاده باری از تکنولوژی شبکه Cloud گفته بودند: «برای هوش مصنوعی درون بازی مزایای خیلی خوبی دارد و قدرت پردازش برای جزئیات بیشتر گرافیکی را نامحدود می‌کند.»

بازی «Titanfall 2» به صورت مالتی پلتفرم عرضه خواهد شد که از تکنولوژی Cloud بهرمند خواهد بود. در آینده ممکن است گفته شود که بازی با توجه به استفاده از شبکه Cloud چه ویژگی‌هایی را دارا خواهد بود. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا