اخبار بازی

مایکروسافت برای E3 سال آینده، نقشه‌های بزرگی دارد

Spencer در پادکست Major Nelson توضیحاتی را به Lerry ارایه کرد. او گفت:” حدود یک ساعت پیش من جلسه‌ای در مورد برنامه‌های E3 سال بعد داشتم و در آنجا در مورد نقشه‌هایی که برای آینده داریم و چیز‌هایی که ممکن است بخواهیم معرفی کنیم، صحبت کردیم”.

” بسیار هیجان انگیز است زیرا ما موضوعات زیادی در فهرست خود داریم و شاید در آینده(E3) این پنهان‌کاری را تا حدی کنار گذاشته و در مورد ان‌ها اطلاعاتی را عرضه کنیم که اگر این اتفاق بیفتند، انجمن بازیباز‌ها هیجان زده خواهند شد”.

او همچنین اشاره می‌کند که فشار‌های زیادی برای افشا کردن این مطالب بر روی ان‌ها وجود دارد اما ان‌ها مواظب هستند که هیچکدام از سورپرایز‌های خود را رو نکنند.( Spoil نکنند).

امسال مایکروسافت با رونمایی کردن از New Xbox Experience و FFXIII برای 360، کنفرانس خوبی را پشت سر گذاشت ولی در مورد نقشه‌های خود برای سال 2009 بسیار سری و مخفی عمل کرده است. 

او همچنیندر مورد بازی‌های first-party شرکت که اخیرا نیز به Fable II و Gears2 ختم شدند توضیحاتی داد و معتقد بود که رسیدن به مرز 3 میلیون نسخه برای بازی‌ای مثل Gears2 که محصول نسل جدید است و تا قبل از این وجود نداشته است، امیدوار کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا