اخبار بازی

مایکروسافت از اینکه PS4 Pro پخش کننده‌ی دیسک‌های 4K بلوری را ندارد، متعجب شده است

در کنار تعجب مصرف کنندگان از عدم وجود پخش کننده‌ی دیسک‌های 4K بلوری، مایکروسافت نیز از این تصمیم سونی متعجب شده است. وب‌سایت The Guardian فرصت این را داشته تا به گفتگو با Albert Penello از مایکروسافت بپردازد و در جریان آن پنلو دیدگاه خود را در رابطه با نداشتن پخش کننده‌ی دیسک‌های 4K بلوری اعلام کرده است.

او در این مورد بیان داشت:" من نمی‌خواهم وارد جنگ‌های کنسولی شوم، من احترام زیادی برای کاری که سونی انجام می‌دهد قائلم. اما از دیدگاه تحلیلی، من فکر می‌کنم که برخی تصمیم‌های گرفته شده توسط آن‌ها برای محصولشان باعث تعجب من شده است. فقدان یک پخش کننده‌ی دیسک‌های 4K، با توجه به توجه سونی به مدیا [رسانه]، جای تعجب دارد. من فکرمی‌کنم بسیاری از مردم این تصمیم سونی را با توجه به تصمیم‌هایی که در طول تاریخ شرکت‌شان گرفته‌اند پیش بینی نکرده‌اند."

در کنار نظر پنلو در این مورد، وی در رابطه با چشم انداز مایکروسافت در رابطه با کنسول Xbox Scorpio نیز صحبت کرده است. او اعتراف کرد که مایکروسافت با اینکه می‌دانسته کنسول Xbox Scorpio یک سال دیگر منتشر می‌شود، تصمیم به عرضه‌ی کنسول Xbox One S گرفته است.

با این حال او در ادامه اظهار داشت که مایکروسافت با این هدف تصمیم به عرضه‌ی Xbox Scorpio در سال 2017 گرفته که به توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی فرصت کافی برای تولید محصولات با کیفیت بدهد. او همچنین شفاف سازی کرد که این تصمیم مایکروسافت ربطی به تصمیم سونی برای عرضه‌ی کنسول میان نسلی PS4 Pro در ماه نوامبر ندارد؛ مایکروسافت تنها به منظور ارائه‌ی بهترین کنسول صبر کرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا