اخبار بازی

مایکروسافت از آخرین تکنولوژی گرافیکی در دست ساخت، رونمایی کرد

مایکروسافت از DirectX 11.2 رونمایی کرد، نسخه آپدیت شده از فناوری گرافیکی موجود که " یک میزبان برای ویژگی های جدید جهت بهبود عملکرد" در بازی و اپلیکیشن های گرافیکی را ارائه می دهد.

ویژگی بارز DirectX 11.2 تکنولوژی "Tiled Resources" است، یک تکنولوژی پیشرفته گرافیکی است که به سازندگان این امکان را می دهد، موجودیت های را با رزولشن بالا در یک صحنه پویا و بدون سربار کارت گرافیک ایجاد کنند، این تکنولوژی تضمین می کند که بافت ها به هیچ وجه تار دیده نشوند، به خصوص وقتی یک صحنه نزدیک و به صورت کلوزآپ دیده شود. مایکروسافت توضیح می دهد که Tiled Resources این امکان را به توسعه دهندگان می دهد که "بازی های را با حجم جزئیات بی سابقه ای ایجاد نمایند"

DirectX 11.2 همچنین باعث ایجاد تاخیر کم در پاسخگویی در نرم افزارهای DirectX می شود؛ امکان " پاسخگویی سریع تر رابط کاربری نرم افزار ها " را می دهد.

لازم به ذکر است این تکنولوژی، با Xbox One و دستگاه هایی که با سیستم عامل Windows 8.1 اجرا می شوند، سازگار است. می توانید جزئیات بیشتر در مورد DirectX 11.2 از سایت مایکروسافت مشاهده کنید.

 

آپدیت خبری :

این تکنولوژی علاوه بر این که برای پلتفرم های ذکر شده قابل دسترس خواهد بود، همچنین برای سایر کنسول های نسل آینده نیز قابل استفاده خواهد بود. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا