اخبار بازی

مایکروسافت: آیا مایل به پس فروختن بازی‌های دیجیتالی خود هستید؟

مایکروسافت می‌خواهد بداند که آیا شما بازی‌های دیجیتالیتان را با 10 درصد قیمت خریداری شده خواهید فروخت؟ در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه شوید.

این پرسش در یک نظرسنجی که به دارندگان کنسول Xbox فرستاده شده، مشاهده شده است. متن سوال به شرح زیر است:
«آیا علاقه‌ای به این دارید که فروشگاه بازی‌های دیجیتالی، گزینه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که آن‌ها بتوانند بازی‌های دیجیتالیشان را با 10 درصد قیمتی که خریداری کرده‌اند، به فروشگاه پس بفروشند؟».
برای این سوال چهار پاسخ درنظر رفته شده‌ است؛ «بله، برای بسیاری از بازی‌های دیجیتالیم»، «بله، اما فط برای تعداد کمی از بازی‌های دیجیتالی که دیگر بازی نمی‌کنم»، «نه» و «نمی‌دانم/ مطمئن نیستم».

اگر فرض کنیم یک‌ بازی شصت دلاری خریداری کرده‌اید، با پس فروختن آن 6 دلار به حساب شما اضافه خواهد شد. این درصد با این که بسیار کم است، اما با توجه به این که همچین گزینه‌ای تا به حال در اختیار کاربران قرار نگرفته است، باز هم قابل توجه است.

این پرسش در نظرسنجی، سوالاتی را در ذهن به وجود می‌آورد، مثلا آیا 10 درصد مبلغی که هنگام خرید بازی‌ پرداخت کرده‌ایم را پس خواهیم گرفت یا اگر بازی پس از مدتی قیمت آن کم شده باشد، این مبلغ 10 درصد قیمت فعلی آن خواهد بود؟ بازی‌هایی که با تخفیف خریداری شده‌اند چطور؟ تکلیف بازی‌هایی که از طریق سرویس Games with Gold دریافت کرده‌ایم چه خواهد بود؟ و …
این سوالات تا زمانی که این ایده عملی نشود، به احتمال زیاد بی‌پاسخ خواهند ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا