اخبار بازی

مایکروسافت:ما به کیفیت می اندیشیم نه کمیت!

حتما شما هم متوجه کم بودن بازی های انحصاری مایکروسافت در سال 2012 شده اید و نگران این موضوع هستید. شاید برای ما فقط تعداد بازی ها مهم باشد ولی Phil Spencer نظر کاملا متفاوتی دارد.

سایت GameInformer در مصاحبه ای کوتاه با آقای Spencer نایب رییس قسمت تولیدات و سرگرمی مایکروسافت این سوال را با ایشان مطرح کرده و جواب جالبی شنیده است. Spencer در جواب این سوال که چرا تعداد بازی های انحصاری مایکروسافت در سال جاری کم است، گفته اولویت ما کیفیت بالا به جای تعداد زیاد بازی ها است.

ایشان در ادامه سخنان خود این‌گونه گفته است که "ساختن یک عنوان جدید از طرف استودیوهای زیر مجموعه ما کار آسانی نیست. من در زمان ساخت GeoW حضور داشتم و اوقات خوشی را با Epic گذراندم و می‌دیدم که آنها تمام نیروی خود را در ساخت آن به کار می گرفتند، ولی در بازی هایی مانند Alan Wake ،Too Human و Crackdown با اینکه تیم‌های سازنده بازی همان مقدار انرژی را مصرف می‌کردند ولی به همان اندازه نتوانستند به موفقیت برسند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که کارمان را با شریک های جدید مانند Crytek آغاز کنیم و تجربه های جدیدی را به وجود بیاوریم."

شرکت مایکروسافت امسال فقط عرضه 4 بازی انحصاری Halo 4 ،Alan Wake's American Nightmare ،Fable: The Journey و Ryse را در برنامه خود دارد و سوال این‌جاست که چرا خبری از بقیه استودیوهای این شرکت به بیرون درز پیدا نمی‌کند، آیا این استودیوها در حال آماده سازی عناوینی برای نسل بعدی بازی ها و کنسول ها هستند؟ برای یافتن جواب این سوال باید تا E3 صبر کرد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا