اخبار بازی

ماه دسامبر نقشه‌ی جدیدی برای بازی Titanfall 2 منتشر خواهد شد

بازی مورد انتظار Titanfall 2 تا اواخر این ماه منتشر نخواهد شد، اما بتازگی مطلع شدیم که ماه دسامبر میلادی یک نقشه‌ی جدید برای این بازی عرضه خواهد شد. استودیوی Respawn Entertainment، توسعه دهنده‌ی این بازی، خبر داده که در ماه دسامبر کابران به نقشه‌ی "Angel City" به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. تاکنون تاریخ انتشار مشخصی برای عرضه‌ی این نقشه مشخص نشده، اما کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند نسبت به بقیه 3 روز زودتر به این نقشه دسترسی خواهند داشت.

این خبر که از طریق انتشار پستی در وبلاگ این توسعه دهنده منتشر شده بدین شرح است:" به صورت کامل بازسازی شده، Angel City یک نقشه‌ی عزیز و دوست داشتنی برای ما [Respawn] است که ثابت کرده برای بازیکنان نیز دوست داشتنی‌ست چرا که اکثر کسانی که بازی Titanfall را تجربه می‌کردند ابتدا از این نقشه برای بازی استفاده می‌کردند. ما بی‌صبرانه منتظریم تا مکانیک‌های جدید خلبان و تایتان‌ها را در بازی Titanfall 2 در نقشه‌ی Angel City به شما نشان دهیم."

آن‌ها در ادامه بیان داشتند:" یک سری محتوای جدید و هیجان انگیز نیز برای کسانی که نسخه‌ی Digital Deluxe بازی Titanfall 2 را خریداری کرده‌اند، عرضه خواهد شد که از جمله‌ی آن می‌توان ارتقا به Ion و Scorch اشاره کرد. این ارتقا شامل تغییر ظاهری Lon و Scorch و همچنین افکت‌های صوتی جدید و تمام کننده‌ی جدید خواهد بود. هیچ کدام از این آیتم‌ها تعادل گیم پلی بازی را بر هم نخواهد زد، آن‌ها تنها برای نمایش استعدادهای شما در طول بازی ارائه می‌شوند."

در نهایت نیز استودیوی Respawn خبر از عرضه‌ی امکان تغییر ظاهر آیتم‌ها در قالب بسته‌های الحاقی برای این بازی داد که اطلاعات بیشتر پس از انتشار بازی منتشر خواهد شد.

بازی مورد انتظار Titanfall 2 در روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا