اخبار بازی

لپ تاپ پَر وزن ایسوس

ASUS ZENBOOK UX32LN

 

ایسوس به عنوان یکی از پیشگامان تولید لپ تاپهای فوق سبک محصول  جدید خود را در این رده معرفی نمود. این محصول جدید که متعلق به خانواده معروف و زیبا  این شرکت با نام ZENBOOK می باشد از امکانات پیشرفته و به روزی برخوردار می باشد.

ساخت یک لپ تاپ فوق سبک به این معناست که باید بهترین توازن بین ظاهر، وزن و عملکرد یک محصول برقرار شود و ایسوس همانند سالهای پیش در این امر پیشرو و موفق عمل کرده و گواه این امر UX32LN است. بدنه این لپ تاپ فوق سبک از جنس آلومینیوم بوده و نه تنها از زیبایی چشمگیری برخوردار است بلکه دوام و مقاومت بالایی داشته و  به عنوان یک همراه سبک و قابل اطمینان خواهد بود.

 نمایشگر این دستگاه  فوق سبک مجهز به پنل IPS FHD با ابعاد  13.3 اینچ می باشد و تصاویری با کیفیت Full HD  و با زاویه دید بالا را به نمایش در می آورد. به علاوه در این لپتاپ از یک وب کم HD  نیز استفاده شده است تا در کنار نمایش تصاویر فوق العاده، امکان برقراری  ارتباط تصویری با کیفیت نیز برای کاربران میسر شود.  ZENBOOK UX32LN به پردازنده نسل چهارم Core شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce مجهز شده است که قدرت پردازشی بالایی را به همراه دارد و از عهده انجام وظایف سنگین، بازی های پیشرفته و ویدیوهای HD را به راحتی برمی آید.

این محصول جدید ایسوس که از سیستم عامل ویندوز 8 پیشتبانی می‏کند، به 4گیگابایت حافظه داخلی، و حداکثر 1 ترابایت هارددیسک مجهز است و در برخی نمونه ها از یک کارت حافظه 128 گیگابایتی SSD استفاده شده است. ZENBOOK UX32LN به 3 پورت    USB 3.0، یک پورت HDMI، یک پورت mini Display Port و یک اسلات کارت خوان SD مجهز میباشد.

ایسوس که در ارائه فناوریهای و ویژگی های اختصاصی و منحصر به فرد در صدر فهرست تولید کنندگان محصولات کامپیوتری قرار دارد،  ZENBOOK UX32LN را  نیز با مجموعه ای از این فناوری ها ارائه کرده است. استفاده از فناوری اختصاصی SonicMaster ، ابزارهای حرفه ای و دقیق نرم افزاری و همچنین به کارگیری اسپیکرهای  Bang & Olufsen ICEpower عملکرد صوتی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است تا تجربه ای حقیقی از امواج صوتی دنیای واقعی را به ارمغان آورد. ASUS WebStorage یکی دیگر از ویژگی های ZENBOOK UX32LN است که امکان ذخیره سازی، به اشتراک گذاری و هماهنگ سازی اطلاعات را از هر نقطه از جهان را  برای کاربران فراهم می سازد. تمام لپ تاپ های فوق سبک سری ZENBOOK ایسوس از 32 گیگابایت حافظه رایگان WebStorage به مدت سه سال برخوردار هستند و کاربران به کمک اپلیکیشن MyBitCast می توانند به سادگی اطلاعات مورد نظر خود را با دستگاه ها و کاربران متعدد به صورت همزمان به اشتراک بگذارند. قابلیت پشتیبانی از استانداردهای بی سیم 802.11/a/b/g/n و 802.11ac و فناوری BT4 از دیگر امکانات شبکه ای UX32LN است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا