اخبار بازی

لانچ اسف‌بار AC: Unity چه تاثیری بر روی آینده فرنچایز خواهد داشت؟

AC: Unity ممکن است در سال گذشته چندین میلیون نسخه فروخته باشد، اما در هنگام عرضه (لانچ) مشکلات فراوانی گریبان‌گیرش بودند. حال، مدیرعامل Ubisoft، آقای Yves Guillemot توضیح داده که این مشکلات، چگونه بر روی Assassin's Creedهای بعدی تاثیرگذار خواهند بود.

 

روز پنج‌شنبه، آقای Guillemot در طول یک تماس مالی (گزارش مالی) تایید کرده که Assassin's Creed جدید (که گفته می‌شود در دوره ویکتوریا (1837–1901؛ دوره اوج انقلاب صنعتی بریتانیا) واقع شده و Assassin's Creed Victory نام دارد)، از همان تکنولوژی و موتور گرافیکی به کار برده شده در Unity استفاده خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که این مساله باعث بروز مشکلات بیشتری برای این عنوان جدید خواهد شد، پس بهتر است بدانید که آقای Guillemot با نظر شما موافق نیست.

 

او توضیح می‌دهد که Ubisoft یک موتور گرافیکی کاملا جدید برای Unity، اولین عنوان از فرنچایز که کاملا مخصوص نسل حاضر ساخته شد، طراحی کرد. این کار آسانی نبود و باعث خیلی از مشکلات و گرفتاری‌ها در Ubisoft شد. نهایتا نیز باعث سیلی از باگ‌ها شد که Unity را در هنگام عرضه در خود غرق کردند.

 

آقای Guillemot اذعان داشته: "هنگامی که شما ]موتور گرافیکی و ابزار جدیدی می‌سازید[ ساخت آن برای تمامی گروه‌های تیم سخت و پرزحمت است و همه چیز باید دوباره تنظیم شود. در مورد Unity چیزهای ]ویژگی‌های[ کمی در هنگام لانچ بازی، عالی نبودند."

 

با این حال، آقای Guillemot بیان کرده او به تیم خود در Ubisoft و موتور گرافیکی که ساخته‌اند اطمینان کامل دارد. او تصریح می‌کند، در حالی که طراحی یک موتور گرافیکی جدید، به طرز واضحی، کاملا طبق برنامه به پیش نرفت، اما این قدمی مهم برای کمک به موفقیت برند Assassin's Creed در آینده بود.

 

در ادامه: "آن قدم‌ها گاهی اوقات مشقت‌بار و پرزحمت بودند، اما این امکان را برایمان فراهم کردند تا کیفیت کلی برند را ارتقا بخشیم. پنابراین ما فکر می‌کنیم این کار در طولانی مدت به برند کمک خواهد کرد."

 

وی افزود: "ما اطمینان داریم تجربه‌ها و درس‌هایی که از Unity به دست آوردیم، به همراه بازخورد دریافتی از مشتریان، ما را در بردن Assassin's Creed به سطح بعدی کیفیت و نوآوری یاری خواهد کرد."

 

آقایGuillemot  سرانجام تاکید کرده که Ubisoft لانچ بسیار ضعیف Unity را "بسیار جدی" گرفته است. همچنین اینکه این ناشر، هر کاری از دستش بر بیاید برای جلب اعتماد و پشتیبانی طرفداران انجام خواهد داد.

 

وی در آخر بیان می‌کند: "بازی در هنگام لانچ، دچار مشکلات افت فریم و باگ‌ بود که بازتاب شدیدی نیز در بین جامعه بازیکنان داشته است. ما خوشبختیم که یک چنین طرفداران مشتاق و متعهدی داریم، و ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم اعتماد و پشتیبانی‌شان را جلب کنیم. ما موقعیت پیش‌آمده را بسیار جدی گرفته‌ایم و تیم‌هایمان از زمان لانچ به شدت در حال کار بوده‌اند و آپدیت‌هایی برای [Unity] طرفداران‌مان تهیه کرده‌اند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا